به گزارش پایگاه خبری نشان :

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفته‌اند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان (40 - سجاد آقایی)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب سایپا: احمد گوهری، روزبه شاه‌علی‌دوست، طاها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، معین عباسیان، عارف حاجی‌ عیدی، محمدرضا سلیمانی و ابوالفضل جلالی.

نیمه اول

دقیقه 9(گل): ارسال داریوش شجاعیان از روی نقطه کرنر روی سر عارف غلامی فرود آمد و مدافع جوان استقلال موفق شد با ضربه سر دقیق برای تیمش گلزنی کند.

 

دقیقه 12: حرکت قائدی در سمت راست محوطه جریمه سایپا به غفوری رسید که ارسال کوتاه او و ضربه آکروباتیک قائدی با فاصله زیادی از دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 32: پاس شجاعیان و شوت از راه دور علی کریمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 44: در محوطه جریمه استقلال برخورد مشکوکی رخ داد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

نیمه دوم

دقیقه 49(گل): عارف غلامی مثل نیمه اول روی ارسال کرنر ضربه سر خود را به سمت دروازه سایپا زد و این توپ با چاشنی شانس و البته دخالت دانشگر وارد دروازه سایپا شد.

دقیقه 65: ارسال خطرناک بازیکن سایپا روی دروازه استقلال به هم‌تیمی او نرسید و موقعیت خوب سایپا از دست رفت.

دقیقه 67(گل): داور خطای داخل محوطه جریمه روی زکی‌پور را پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و غفوری موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند.

دقیقه 74: شوت سلیمانی از پشت محوطه جریمه با فاصله تقریبا زیادی از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 89(گل): دیاباته صاحب موقعیت تک به تک شد اما این توپ را گوهری دفع کرد و در برگشت توپ به سجاد آقایی رسید تا این بازیکن جوان با ضربه بغل پای نرم برای استقلال گلزنی کند.

منبع: میزان