به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم، ابراهیم صادقی انسان اخلاق‌مداری است  و یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال خواهد شد؛ هدف اول ما گل نخوردن است؛ سایپا تیم بسیار خوبی است و به نتیجه هفته قبل کار ندارم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: روز سپاهان را تبریک می‌گویم، امیدوارم بتوانیم در ارتقای اهداف سپاهان قدم برداریم؛ سپاهان می‌تواند موفقیت‌های خوب گذشته را دوباره به دست بیاورد و امیدوارم بتوانیم کار‌های خوبی برای مردم اصفهان انجام دهیم.

وی ادامه داد: هر بازی برای ما حکم فینال دارد، امیدواریم بازی را ببریم و شرایطمان در جدول خوب بماند، سایپا تیم بسیار خوبی است و این تیم در چند بازی شگفتی ایجاد کرد، شناخت کاملی داریم و 

امیدوارم با حضور تماشاگران بازی خوبی را شاهد باشیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: تعجب می‌کنم سایر تیم‌ها هوادار خوبی دارند، توقع داریم هواداران سپاهان از تیمشان حمایت کنند؛ ما مهمان هستیم اما تیم متعلق به آن‌هاست و با حضورشان به بازیکنان انگیزه بالایی می‌دهند، امیدواریم تعداد بیشتری فردا به ورزشگاه بیایند و با حضورشان بازیکنان را حمایت کنند.

سرمربی سپاهان در مورد غیبت مهدی کیانی تصریح کرد: بازیکنانی را گرفتیم که جایگزین‌های خوبی باشند، حق کیانی و چند بازیکن دیگر است که در تیم ملی باشند؛ کیانی امسال نسبت به پارسال بهتر بازی می‌کند و برخی بازیکنان هم وزنی هم فنی هستند و کیانی از آن بازیکنان است؛ امیدوارم بازیکن جایگزین با تلاش بیشتر جای وی را پر کند.

وی بیان داشت: 4 مصدوم داریم که به این بازی نمی‌رسند، کار سختی مقابل سایپا داریم و هر بازی حکم‌ فینال دارد و بازیکنان مقابل سپاهان انگیزه بالایی دارند و باید با تلاش و دوندگی بیشتر جایگاهمان را حفظ کنیم

منبع: فارس