به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی ترکمان در مورد گل مردود تیم فوتبال پارس جنوبی جم در بازی با تیم استقلال اظهار داشت: برای ما عجیب بود که کمک داور چطور گل سالم ما را مردود اعلام کرد. وقتی توپ را ارسال کردم دیدم بازیکن حریف آفساید را پر کرده و خیلی جلوتر از بازیکن ما بود.

وی ادامه داد: تیم ما روی نوار بدشانسی قرار گرفته و در این بازی که تیر دروازه مانع گلزنی‌مان نشد، داور با اشتباهاتش مانع برتری تیم ما شد. نمی‌خواهم بگویم عمدی در کار بوده و معتقدم این اشتباهات سهوی است، ولی چند اشتباه در یک بازی؟ از یک سو گل واضح نوری را نپذیرفت و از سوی دیگر پنالتی وریا دیده نشد! اگر فقط یک اشتباه بود ایرادی نداشت، اما با این اشتباهات نتیجه بازی می‌توانست تغییر کند.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به عملکرد تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوب بازی نکردیم، ولی در ادامه صاحب توپ و میدان شدیم و دقایق زیادی از بازی را در اختیار گرفتیم. بازیکنان ما از نظر بدنی از استقلال بهتر و سرحال‌تر بودند. توقفی هم که در بازی رخ داد باعث شد همین توان بدنی به کمک تیم ما بیاید و بهتر بازی کنیم. خدا کند دیگر از این اشتباهات رخ ندهد. ما از بازی تیم‌خودمان راضی هستیم و فارغ از نتایج تیم باکیفیتی هستیم.

ترکمان با اشاره به تیم جوان پارس جنوبی خاطرنشان کرد: به نظرم جذب نفرات جوان و جدید پارس جنوبی به نفع این تیم بود. همه بازیکنان باکیفیت هستند و بدون استرس مقابل استقلال و در ورزشگاه آزادی بازی کردیم. ما در این بازی چیزی از استقلال کم نداشتیم. در طول هفته به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانستیم. می‌توانستیم ازروی ضربات ایستگاهی به آنها ضربه بزنیم، ولی شانس با ما یار نبود.

منبع: میزان