به گزارش پایگاه خبری نشان :

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در گفتگو با سایت «کوره» تاکید کرد که دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخاب جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در همان زمان مقرر در بصره برگزار می شود.

مسعود گفت: آماده سازی ما برای این مسابقه زود شروع می شود تا در این بازی موفق باشیم. مسائل سیاسی هم روی دیدار دو تیم تاثیری نخواهد گذاشت.

طبق برنامه، تیم ملی ایران باید روز ۲۳ آبان در چهارمین دیدار خود در این مرحله از انتخابی جام جهانی، به مصاف عراق برود اما تظاهرات مردم عراق و مشکلات سیاسی که در این کشور رخ داده، میزبانی این کشور را در ابهام قرار داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در ادامه به سایت کوره، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پیگیر این موضوع بوده و می داند که مشکلات سیاسی تاثیری در بازی های تیم ملی ندارد. تیم ما در زمان مقرر با ایران بازی می کند و امیدواریم که به نتیجه مثبتی در این بازی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، این صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حالی مطرح می شود که فدراسیون فوتبال ایران تاکنون از اظهارنظر و موضعگیری رسمی نسبت به اتفاقات رخ داده خودداری کرده است.

 

منبع: مهر