به گزارش پایگاه خبری نشان :

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی در ابتدای صحبت هایش درباره شکایت باشگاه استقلال از او به خاطر اظهاراتش، گفت: در مورد استقلال صحبتی نکردم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته بود نتایج بازی‌ها باید در زمین مشخص شود، افزود: چیزی که گفتم این بود که دوست دارم اگر می‌بریم یا می‌بازیم ورزشی باشد. از وقتی که لیگ شروع شده جریمه‌های ناعادلانه زیادی برای ما در نظر گرفتند. من گفتم چه ببرم چه ببازم نتیجه باید در زمین مسابقه رقم بخورد. این موضوع به تیمی که شما اسمش را می‌برید مربوط نمی‌شود.

کالدرون تاکید کرد: آنچه در بازی استقلال با پارس جنوبی دیدم باید بگویم نگران فوتبال ایران هستم. تمام تلاشم را می‌کنم فوتبال تیمم بهتر شود. در فوتبال اشتباهات مربی، بازیکن و داوری وجود دارد. به نظرم اتفاقاتی که در بازی پارس جنوبی با استقلال دیدم اشتباه نبود. همه دیدیم نخواستند گل سالم را بگیرند.

او یادآوری کرد: امیدوارم به خاطر پرستیژ داوری ایران آن‌ها هم با چنین تصمیماتی که گرفته می‌شود مخالفت کنند. من با تیم دیگری کار ندارم و فقط نگران فوتبال ایران هستم. شما هم تلاش کنید اشتباهات داوری رخ ندهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر «شما خیلی واضح از اشتباه داوری و حمایت داور از استقلال صحبت می‌کنید. آیا نگران محرومیتتان نیستید؟» گفت: من ۴۵ سال در بالاترین سطح فوتبال بوده ام و هرگز چنین چیزی را ندیده ام. دنبال کار جوانمردانه هستم؛ چرا باید نگران باشم؟ ۲ موقعیت پارس جنوبی نادیده گرفته شد و من دنبال حقانیت و شخصیت فوتبال ایران هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان