به گزارش پایگاه خبری نشان :

 یحیی گل‌محمدی سرمربی شهر خودرو پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: در این زمین نمی‌شد کار کرد و این زمین برای مسابقه دادن نبود. انگار در زمین کشاورزی آمده بودیم و نمی‌دانم چرا باید در این زمین باید بازی می‌کردیم. دیروز (چهارشنبه) در این زمین بازی لیگ یک برگزار شده است. جایی برای بحث فنی وجود ندارد و تیم حریف و تیم ما چند موقعیت داشت و بازی اگر غیر از صفر بر صفر تمام می‌شد جای تعجب داشت. از فدارسیون و سازمان لیگ می‌خواهیم اهمیت بیشتری برای محل بازی قائل باشند. با این وضعیت ورزشگاه‌ها، فوتبال نه تنها هیچ پیشرفتی نمی‌کند بلکه پسرفت می‌کند. 

او ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که از راه دور ما را حمایت کردند اما شکل کار طوری بود که نمی‌شد حتی در این زمین حتی تمرین کرد. به نظر من درباره بازی صحبت نکنیم بهتر است.

سرمربی شهرخودرو درپایان گفت: در زمان خوبی می‌توانستیم به گل برسیم و می‌توانستیم بازی را ببریم اما موقعیت ما به گل تبدیل نشد و همین که در این زمین توانستیم موقعیت ایجاد کنیم ارزشمند بود. در نیمه دوم داور خطاهای بی‌مورد گرفت و بازیکنان ما را عصبانی کرد و به نظر من داور بازی از دستش خارج شده بود اما در هر صورت از زحمات تیم داوری تشکر می‌کنم.

منبع: ايسنا