به گزارش پایگاه خبری نشان :

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم تصریح کرد: تیم پرسپولیس بهترین ابزار لازم از جمله بازیکن و هوادار دارد و توانمند است، اما کالدرون شناخت کافی از این تیم پیدا نکرده است و این موضوع نقطه ضعف او محسوب می‌شود. کالدرون از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کند و این موضوع به پرسپولیس آسیب می‌رساند. خلیل زاده در دفاع وسط خوب بازی می‌کند، اما در پست دیگری از او استفاده می‌شود. نیمکت نشینی سیدجلال حسینی توجیه فنی ندارد و اشتباهات کالدرون ادامه دارد. کالدرون در ۷ سال اخیر در هیچ تیمی موفق نبوده است.

او ادامه داد: به هر حال کالدرون در این ۹ هفته زمان کافی داشته است تا از تیم خود شناخت پیدا کند و شایستگی اش نشان بدهد. ۳ شکست پرسپولیس باعث شده که این تیم از کورس مدعیان قهرمانی دور بماند، اما این تیم شانس آورد که رقبا امتیاز از دست می‌دهند. کالدرون باید تفکراتش را تغییر بدهد. پرسپولیس با این تفکرات قهرمان لیگ برتر نمی‌شود. جونیور با وجود اینکه خوب بازی نمی‌کرد، اما کالدرون چند هفته از او در ترکیب تیم استفاده کرد. کالدرون در نشست خبری شخصیت علیپور را پایین آورد و در هفته‌های قبل هم گفت جونیور انتخاب نهم من بود.

اعتراض کالدرون به جا بود

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اظهارات کالدرون که نتایج خارج از زمین مسابقه رقم می‌خورد، گفت: به نظرم اعتراض کالدرون به جا و به موقع بود و اتفاقاتی در بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم رخ داد.

او درباره فحاشی‌ها در استادیوم‌های فوتبال بیان کرد: هواداران نباید بی احترامی کنند. طرفداران پرسپولیس فهیم و صبور هستند و آن‌ها بی دلیل ناراحت نمی‌شوند و فحاشی نمی‌کنند.

او درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: اگر ما می‌خواهیم فوتبال‌مان حرفه‌ای شود باید ۳ - ۴ روز یکبار بازی کنیم. در همه دنیا بازی‌ها ۲ - ۳ روز یک بار برگزار می‌شود. ریکاوری و بدنسازی بازیکنان باید خوب انجام شود تا فشردگی بازی‌ها برعملکرد تاثیر نگذارند. به نظرم برنامه ریزی سازمان لیگ امسال نسبت به سال گذشته بهتر بوده است.

حیدری در پایان درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و شانس زیادی دارد که برای چهارمین بار قهرمان شود. استقلال، تراکتور، شهر خودرو و سپاهان هم امسال شانس قهرمانی دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان