به گزارش پایگاه خبری نشان :

میزان: نشریه بلژیکی «نیوزبلاد» امروز با انتشار گزارشی مدعی شد که مارک ویلموتس ممکن است به دلیل عدم تعهد فدراسیون فوتبال ایران در پرداخت مطالبات این سرمربی بلژیکی، به همکاری‌اش با این فدراسیون پایان دهد. طبق این گزارش ویلموتس تنها پس از گذشت تنها ۶ ماه از حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران خواسته تا قرارداد وی را فسخ کنند.

این رسانه بلژیکی همچنین با اشاره به اینکه لوران اسپینوسی ، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به همکاری‌اش با ایران پایان داده و مانو فریرا، دیگر دستیار ویلموتس هم قصد پایان دادن به همکاری‌اش با تیم ملی را دارد، از مقصد احتمالی و بعدی ویلموتس رونمایی کرد. طبق این گزارش سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک ممکن است برای ادامه فعالیتش به ژوپیلرلیگ بلژیک برود، جایی که گفته می‌شود احتمالاً جانشین لاسزلو بولونی در تیم رویال آنتورپ خواهد شد.

سایت «فوتبال نیوز» بلژیک در این رابطه یک نظرسنجی طراحی و از کابران خود پرسیده که «آیا فکر می‌کنید که ویلموتس از تیم ملی ایران جدا و هدایت رویال آنتورپ را برعهده خواهد گرفت؟»، که از بین ۹۱۰ رأی ثبت شده، ۶۲ درصد معتقدند ویلموتس به بلژیک بازخواهد گشت و ۳۸ درصد نیز بر این باورند این سرمربی بلژیکی در ایران به کارش ادامه خواهد داد.

r6axPB7V8Jng