به گزارش پایگاه خبری نشان :
محمد نوری با اشاره به پیروزی پر گل استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: با جرات می‌توان گفت این تیم فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و حالا زنگ خطر را برای تیم‌های بزرگ آسیایی هم به صدا در آورده است. این تیم قابل احترام است و امیدوارم همین شرایط حفظ شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: علی کریمی احیا شده و حالا یکی از بهترین‌های پست خودش در لیگ برتر است. عملکرد ریگی کاملا مثبت است اما به خاطر پستی که در آن بازی می‌کند خیلی به چشم نمی‌آید. غفوری به بهترین فرم ممکن رسیده و یک کاپیتان تمام عیار است که حالا هیچ بهانه‌ای برای دعوت نشدنش به تیم ملی قابل قبول نیست. در خصوص حسینی هم باید بگویم او بهترین عملکرد را دارد. حسینی یک گلر بی حاشیه است که یکی از ستون‌های تیم در این فصل می‌باشد.

نوری تصریح کرد: از تلاش بچه‌ها که بگذریم باید گفت مهم ترین نقش را در این موفقیت‌ها خود استراماچونی دارد. این مربی با عملکردش ضعف‌های ساختاری در باشگاه و مدیریت آن را پوشش می‌دهد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال در خصوص صحبت های استراماچونی در نشست خبری و تهدید تلویحی به استعفا در صورت ادامه شرایط نابسامان مالی باشگاه بیان داشت: کاملا باید به این مربی ایتالیایی حق داد. او برادری اش را ثابت کرده و حالا باشگاه باید به وعده‌هایش عمل کند.

وی افزود: باشگاه از یک مربی خارجی چه می‌خواهد؟ استراماچونی همه کار به تنهایی برای تیم کرده و از اینجا به بعد باشگاه باید به تعهداتش عمل کند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: از حالا به بعد هر اتفاق بدی برای این تیم بیفتد و اگر تیم از این شرایط دور شود، هواداران از چشم مدیریت باشگاه خواهند دید. پس لطفا تا دیر نشده به داد این تیم برسید. / مهر

منبع: مهر