به گزارش پایگاه خبری نشان :

کیانوش رستمی سرانجام به نقطه‌ای رسید که اهالی وزنه برداری بارها در این سالها به او هشدار داده بودند. کیانوش خواسته یا ناخواسته به دوراهی ماندن و یا رفتن رسیده و حالا باید تصمیمی بزرگ را در زندگی حرفه ای خود اتخاذ کند.

او که با توجه به کسب مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو، خود را یک پای ثابت المپیک ۲۰۲۰ توکیو می دید، اسیر همان اشتباهات و خودرایی شد که بزرگان و موسپیدان پولادسرد بارها به او گوشزد کردند. فارغ از بیان دوباره جزئیات مسیر غلطی که کیانوش رستمی از المپیک قبلی تا المپیک آتی در پیش گرفت، حالا او خودش را یک بازنده بزرگ می بیند که باید تصمیم مهمی را اتخاذ کند.

پس از اینکه کیانوش رستمی و سعید علی حسینی رسما شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست دادند، علی حسینی بهتر دید طی نامه ای از دنیای قهرمانی خداحافظی و تکلیفش را برای ادامه مسیرش در وزنه برداری روشن کند. این در حالیست که کیانوش همچنان برای رسیدن به هدفی که به ظاهر واهی به نظر می رسد، تلاش می کند و فعلا به کورسوی امید برای حضور در سومین المپیکش چشم دوخته است. کورسویی که رو به خاموشی است و در نهایت کیانوش را به سرنوشت سعید علی حسینی و خداحافظی از دنیای قهرمانی سوق خواهد داد.

مخلص کلام اینکه کیانوش پس از ثبت یک ناکامی بزرگ در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ تایلند و نداشتن مجوز حضور در رقابتهای گزینشی المپیک باید تکلیفش را با خودش روشن کند. او باید تصمیم بگیرد که همچنان می خواهد یک عنوان‌دار بازنده باشد و یا اینکه فرصت‌های از دست رفته اش را در عرصه ای دیگری همچون مربیگری جبران کند. /مهر

 

منبع: مهر