کد مطلب: 29897

حامد سلطانی | حامد سلطانی همسر اول | حامد سلطانی همسر دوم

عکس جشن عروسی خاص حامد سلطانی با همسر دومش | بالاخره مجری مشهور عکس همسر دومش رو نشون داد + عکس دیده نشده از سنگ مزار زن اول مجری تلویزیون

همسر دوم حامد سلطانی از اهالی هنر است که در پشت صحنه برنامه های تلویزیونی فعالیت میکند و در ۲۵ تیر سال جاری با حامد سلطانی مجری سرشناس ازدواج کرد.

عکس جشن عروسی خاص حامد سلطانی با همسر دومش | بالاخره مجری مشهور عکس همسر دومش رو نشون داد + عکس دیده نشده از سنگ مزار زن اول مجری تلویزیون

حامد سلطانی مجری اعجوبه است. حامد سلطانی در تصادف پارسال همسر و پسرش را از دست داد. حامد سلطانی یک دختر به نام زینب دارد. حامد سلطانی مجدد ازدواج کرده است. در ادامه عکس های عقد حامد سلطانی را میبینیم.

همسر این مجری متولد دهه هفتاد است و از عوامل فعال در پشت صحنه برنامه های تلویزیونی میباشد که حامد سلطانی با او ازدواج کرده است البته این موضوع را نمیتوان تایید کرد و صرفا حد و گمان های شبکه های اجتماعی است.

حامد سلطانی بعد از فوت همسر اولش برای نگهداری و بزرگ کردن تنها دختر خردسالش با چالش رو به رو بود که در نهایت تصمیم به ازدواج مجدد گرفت.

حامد سلطانی مجدد ازدواج کرد

حامد سلطانی

حامد سلطانی در حرم امام رضا مراسم عقد خود را با همسر دومش برگزار کرد و در عید غدیر خم رسما ازدواج کرد.

تصاویری از مراسم عقد حامد سلطانی در حرم امام رضا منتشر شده است که این موضوع را تایید میکند این مجری تلاش کرد که تا قبل از فرا رسیدن ماه محرم تدارک ازدواج خود را فراهم کرده است.

حامد سلطانی

ماجرای ازدواج قبلی حامد سلطانی

حامد سلطانی در تاریخ ۱۲ خردادماه سال ۱۴۰۱ در جاده طبس با خانواده در حال سفر بود

که در تصادفی هولناک به دلیل واژگونی خودرو ام وی ام همسر سی و سه ساله و پسر دو ساله اش را از دست داد،

او و دختر هشت ساله اش به شدت آسیب دیده و در بیمارستانی در اصفهان بستری شدند.

در این حادثه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد،

همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله “حامد سلطانی” مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند.

حامد سلطانی

وی گفت: ۲ مصدوم که “حامد سلطانی” ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش بودند

به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

 حامد سلطانی پس از گذشت یکسال از فوت همسر و فرزند کوچکش، با انتشار تصویر دسته گل و حلقه، خبر از ازدواج مجددش داد و نوشت:

توی همه‌ی یک سال و اندیِ گذشته، هیچوقت به اندازه‌ی امروز یک جرعه نفسِ راحت از گلویم پایین نرفته بود… جای زخم‌های روی تنمان می‌ سوخت و استخوانمان ترک برداشته بود! قلبمان گاهی تند میزد و گاهی آرام‌تر از آنی که باید…گاهی یک چیزی مثلِ توپِ تنیس توی سَرَم این طرف و آن طرف میرفت و تب، مهمانِ ناخوانده‌ی لحظه‌های ناخوشیمان بود!

همسر محجبه حامد سلطانی

نه فقط من، نه فقط همسفرِ هشت ساله‌ی زندگی‌ام، نه فقط پدر و مادرهایمان، همه!هر کسی که سهمی از دلتنگی داشت، میدید، میسوخت، درد میکشید، تب میکرد و… سخت است لبت به خنده وا شود ولی ترک‌های دلت را کسی نبیند… همه‌ی این روزها و همیشه و تا بوده، دستِ حضرتِ خدا روی شانه‌مان حس میشد و میشود

حامد سلطانی

حالا هم…چند صباحی است که صحبت از طبیب در میان است… نشسته و دارد یکی یکی نسخه میپیچد برای دلمان؛ یکی یکی چیدنِ آجرهای تکه‌پاره‌ی دیوارِ دلِ ما، صبرِ بسیار میخواهد و همتِ بلند و دلِ دریایی، اما به لطفِ خدا هرچه که باید باشد، هست…

دل دادیم به دلِ تقدیر و قسمت، دستمان را گذاشتیم توی دستِ هم تا از نو بسازیم خانه‌ای را که به مصلحتِ معمارِ هستی، محتاجِ مرمت بوده و چه مبارک‌سحری است در پیشگاه حضرتِ خورشید که امید به نورپاشی‌اش در لحظه‌لحظه‌ی زندگیمان، دوای هر ناامیدی است…

جمعمان جمع است در این صحن و سرای پر از عطرِ بهشت؛ گمانم همه‌ی کسانی که باید باشند هستند، حتی پدر و مادری که دلشان اقیانوسِ محبت است: حاج محمود صفری و اهلِ خانه‌اش، حتی بابای شهیدی که تک دخترش حالا عروسِ خانه‌ی ماست، و حتی…

دلمان قرص است به لطفِ حضرتِ محبوب، چشممان به دعاهای شما و شاکریم که همسفرِ کوچکمان هم این روزها شیرین‌تر میخندد…

ما؛ حالا یک خانواده‌ی سه نفره‌ایم! خوش آمدی طبیبِ ما…

اما همسر قبلی حامد سلطانی چگونه فوت کرد؟

در سحرگاه پنجشبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ خودروی حامد سلطانی در محور کیلومتر ۷۰ خور و بیابانک به طبس، واژگون شد و پسر خردسال پس از حادثه در دم فوت کد و همسرش هم پس از انتقال به بیمارستان آفتاب هشتم در بیابانک، فوت می کند.

در پی این تصادف خود حامد سلطانی خراشی سطحی بر می دارد و دختر ۸ ساله اش از ناحیه کتف دچار شکستگی می شود

 

حامد سلطانی

کارشناسان با بررسی های متعدد متوجه شدند که روی شانه خاکی جاده رد لاستیک ماشین دیده شده است. همچنین بر این باور اند که خودروسازان خودروهای بی کیفیت و دور از استاندارد جهانی تولید میکنند که در پی این بی مبالاتی ها، ایربگ ها باز نشدند.

تصادف حامد سلطانی کمتر از یک هفته پیش رخ داد. مجری برنامه اعجوبه‌ها زمان تصادف سوار MVM 315 بوده است. الان تیپ اسپرت اکسلنت این محصول در بازار آزاد نزدیک ۳۵۰ میلیون تومان ارزش دارد. البته خودرو حامد سلطانی حالا تصادفی به‌شمار می‌رود و جالب بدانید در بازار مدل‌های کارکرده برای فروش چنین خودرویی ۱۰۰ میلیون تومان تقاضا می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، تصادف حامد سلطانی منجر به فوت همسر و پسر خردسال این مجری شد و معاون ترافیک پلیس راه بی‌مبالاتی سازمان استاندارد، باز نشدن ایربگ خودرو و خستگی راننده را سه عامل اصلی در واژگونی خودرو حامد سلطانی معرفی کرده است.

خودرو حامد سلطانی MVM 315 بود. مدلی که برای اولین بار در سال ۹۱ پا به ایران گذاشت و سال ۹۴ فیس‌لیفت جدید آن با نام 315 New یا همان 315 جدید توسط مدیران‌خودرو عرضه شد. تولید نسخه‌های مختلف MVM 315 جدید تا سال ۱۴۰۰ ادامه داشت. این مدل تا سال ۹۵ در دو نسخه ساده و اسپرت لاکچری فروخته می‌شد، اما تولید تیپ ساده در آن سال متوقف شد و سال بعد یعنی ۹۶ به‌جای MVM 315 ساده، تیپ اسپرت لاکچری به‌ فروش رسید که داشتن مانیتور لمسی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان و بلوتوث آپشن‌های جدید آن به‌شمار می‌رفت. نهایتا در سال ۹۷ مدیران‌خودرو تولید MVM 315 جدید در نسخه اسپرت لاکچری را به‌پایان رساند و از آن موقع تا سال ۱۴۰۰ نسخه اسپرت اکسلنت را که تفاوتش با نسخه اسپرت لاکچری داشتن سیستم پخش VIFA و باربند محسوب می‌شد، تولید کرد.

حجم موتور MVM 315 در تیپ‌های مختلف ۱.۵ لیتر و حداکثر گشتاور خروجی و توان خروجی این موتور به‌ترتیب ۱۴۰ نیوتون‌متر و ۱۰۷ اسب‌بخار است. از دیگر مشخصات فنی MVM 315 جدید که خودور حامد سلطانی مجری تلویزیون بود، می‌شود به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب ۱۱.۸ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

حامد سلطانی

 

خودرو حامد سلطانی در چهار سال گذشته حدود هفت برابر رشد قیمت داشته است. قیمت MVM 315 صفر کیلومتر درحالی خرداد امسال تقریبا ۳۵۰ میلیون تومان بود که سال ۹۷ اولین نسخه‌های تیپ اسپرت اکسلنت که به مرحله فروش رسیدند، ۵۰ میلیون تومان ارزش داشتند. یک سال بعد MVM 315 تیپ اسپرت اکسلنت با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شد و سال ۹۹ آن را ۱۷۰ میلیون تومان دست به دست می‌کردند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی