کد مطلب: 30029

علیرضا بیرانوند | ماشین شخصی علیرضا بیرانوند | همسر علیرضا بیرانوند

استایل آس همسر علیرضا بیرانوند و رفقا لب آبشار آب پری | اکرم خانوم یه جوری عمل کرده که دیگه آقا بیرو هم نمیشناسدشون

علیرضا بیرانوند عکس های جدید از خودش و اکرم خانمش در مسافرت خارج منتشر کرده که در ادامه مشاهده میکنید.

استایل آس همسر علیرضا بیرانوند و رفقا لب آبشار آب پری | اکرم خانوم یه جوری عمل کرده که دیگه آقا بیرو هم نمیشناسدشون

علیرضا بیرانوند حواشی زیادی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است.علیرضا بیرانوند با همسرش به تازگی به شغل بلاگری روی آوردند .علیرضا بیرانوند اصالتا لر است در ادامه عکس های علیرضا بیرانوند را مشاهده میکنید.

علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

 این روزها می بینیم که چهره ها با حاشیه دار شدن بهتر میتونن دیده بشن. این در حالیه که مثلا آقای محمد رضا گلزار تا همین چند وقت پیش اصلا در فضای مجازی بولد نبود و یهو با ازدواجش جوری مجازی رو زیر و رو کرد که نگو و نپرس! این حرکت میون همه چهره ها وجود داره و شخص میخواد بازیگر باشه یا خواننده، فوتبالیست باشه یا مجری و ... همه و همه برای دیده شدن های یهویی و درست حسابی دست به ساخت حواشی میزنند. علیرضا بیرانوند چهره ای هستش که میون فوتبالیست ها همیشه جنجالی بوده و هست. آقای گُلر که هر چند وقت یکبار با موضوعی جدید مورد توجه قرار میگیره، اینبار با شدت مصدومیتش نظرات رو به خودش جلب کرد. علیرضا بیرانوند این روزها در استراحت به سر میبره چرا که به شدت فکش آسیب دیده. علیرضا بیرانوند در حالی که تو گیر و دار فسخ با پرسپولیس بود دوباره خبر رسید که در تیم قرمز ها موندنی شده و خلاصه اینکه حسابی هوادارشو خوشحال کرد!

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند و همسرش

راما چطور میشه حاشیه دار شد؟ قطعا شخص به طور معمولی و خودش به تنهایی نمیتونه، به خصوص که اگه آقا باشه! باز هم مثال بارز گلزار رو می زنیم که دیدین آقای بازیگر خودشون به تنهایی اونقدرها بولد نشدن تا اینکه پای یک نو عروس جوان و زیبا اومد وسط. 

علیرضا بیرانوند

در رابطه با علیرضا بیرانوند نیز اینچنین است و آقای گلر در حالی که خودش در جام جهانی به شدت توسط یک خانوم حرف و حدیث دار شده بود، بارها شده که همسر و فرزندانش مورد توجه قرار گرفتن. انگاری یک رگ بلاگر شدن تو همه بانوان هستش و تنها موضوعی که هست اینه که برخی هنوز شرایطش براشون مهیا نبوده و برخی هم وقتی شرایط جور شده زدن تو گوشش و شدن بلاگر!!!

علیرضا بیرانوند

همسر علیرضا بیرانوند یعنی خانوم اکرم بیرانوند نیز اینچنین شد و درست زمانی که فهمید باید زیر و روی چهره اش رو تغییر بده شروع کرد به انتشار عکس و ویدیو از خودش و فرزندانش و در نتیجه اینفلوئنسری که در تعداد بالا فالوور جذب میکنه!

علیرضا بیرانوند

دختری که در قسمت بالا مشاهده کردین فرزند دوم علیرضا بیرانوند می باشد که بارانا نام دارد و پیجی با بیش از 120 هزار دنبال کننده به نامشه!! این صفحه که انواع و اقسام عکس و ویدیوهای تکی و خونوادگی رو درش میتونید ببینید، کلا پاسخی به هوادارا نمیده و فالوور هایی هستند که مداما در حال قربون صدقه رفتنه

اکرم بیرانوند با استفاده از همسر پدر هم برای دخترش و هم برای پسرش پیج زد و حالا می بینیم که دو فرزند کودک و نوجوان علیرضا بیرانوند تبدیل شدن به شاخ های مجازی که طرفدار دارند و مورد توجه قرار میگرند

خانواده علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند

خب بعد رو ک مشاهده کردین، در ادامه یه قبل هم ببینید که در رابطه با موارد گفته شده واسه خانوم خانوما مشاهده هستش و در نوع خود جالبه و چشمارو شیش تا میکنه از تعجب!
علیرضا بیرانوند
اما قطعا براتون سوال شده اون یکی زنی که در ابتدای متن گفتیم کیه چیه کجاست؟ که خب باید در پاسخ بگیم یادتون میاد تو تایم جام جهانی یه موچ ناجور به اسم "سلام زیبا" راه افتاده بود؟ اون زمان یک بلاگر مصنوعی با انتشار تصویری که نشون میداد اسکرین شات از صفحه پیام علیرضا بیرانوند هستش حسابی با آبروی این گُلر بازی بازی کرد! حالا چرا گفتیم مصنوعی؟ چون چهره خانوم خانوما حتی یک نقطه طبیعی نداشت .و به قدری عمل های زیبایی و تزریقات مختلف داشت که میشه گفت از عجیب ترین بلاگرا هستش!

بروز حادثه ناخواسته به هنگام عصبانیت ورزشکار پرورش اندام که با بروز حادثه ای اهانت به تصاویر شهدا همراه شد با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه داخلی و بین المللی و اعزام های خارجی به علاوه منع ورود به ورزشگاه‌ها و مسابقات داخلی و بین المللی به مدت دوسال روبرو شد.؟>)

ایرنا نوشت: در جریان رقابت‌های تیم ملی پروش‌ اندام جهت شرکت در مسابقات جهانی، اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. رضا بیرانوند که یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بود در اعتراض به رای داوران به شدت عصبانی شد و در این بین به تصاویر شهدا نیز اهانت شد.

در حکم کمیته انضباطی فدراسیون پرورش اندام آمده:«در پی وقایع و رفتارهای خارج از ضوابط اخلاقی و مقررات ورزشی و حاشیه های ایجاد شده در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی اعزامی به جهانی ٢٠٢٣ اسپانیا و برهم زدن نظم مسابقه و توهین و بی حرمتی ایجاد شده که باعث اعتراض جامعه پرورش اندام و بدنسازی جامعه داوری و مربیان و مدیران و ارجاع امر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شده، با جلسه و تصمیم فوق العاده کمیته و با توجه به شکایات و اعتراض های منعکس شده و مدارک و فیلم های موجود رضا بیرانوند و کیانوش خرمی پور محکوم به دو سال محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه داخلی و بین المللی و اعزام های خارجی به علاوه منع ورود به ورزشگاه‌ها و مسابقات داخلی و بین المللی به مدت دوسال شده اند. رای صادره ظرف بیست روز قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

قابل ذکر است که در نقطه مقابل و درجهت بررسی تخلف یا نقاط ضعف احتمالی داوری مسابقات و برخورد با متخلف یا متخلفین در صورت اثبات امر، روز سه شنبه ١۴٠٢/٧/۴ با حضور داوران تشکیل جلسه فوری خواهد داد و با حضور کارشناسان خبره و متخصص نسبت به موارد و گزارش ها و شکایات واصله رسیدگی و اتخاذ تصمیم می‌کند.

با توجه به حساسیت امر با تکمیل مدارصسپطئک و مستندات کمیته انضباطی در نزدیکترین وقت و در روزهای آتی به تخلف سایر ورزشکاران یا مربیان و تماشگرنماها که باعث برهم زدن نظم یا رفتارهای غیرقانونی و غیر ورزشی نمودند رسیدگی و رای صادر می‌کند.

رییس کمیته انضباطی تاکید داشته که علیرغم برگزاری مسابقات منحصر به فرد و مهیا بودن شرایط ویژه مسابقه و امکاناتی که قابل تحسین و با زحمت تمامی مسوولین فدراسیون و عوامل اجرایی و همکاری همه جامعه ورزشی و ورزشکاران و مربیان و داوران رخ داده، با رفتار چند نفر که از سوی تمامی جامعه ورزشی پرورش اندام مورد تقبیح قرار گرفته به بدنه پرورش اندام و مرام پهلوانی و مردانگی خدشه وارد شده که یقینا از سوی تمامی جامعه ورزشی محکوم بوده و کمیته انضباطی با هر فرد با هر جایگاهی که باعث لطمه به اعتبار و آبروی این ورزش باشند قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی