کد مطلب: 30092

شهاب حسینی | شهاب حسینی و همسرش | شهاب حسینی و همسر جدیدش

شهاب حسینی از همسر دومش پسردار شد | کادوی طلای 24 عیار آقا شهاب برای بچه دار شدن

فیلمی از سورپرایز کردن شهاب حسینی برای زن دومش در فضای مجازی منتشر شده که هوادارای آقا شهاب رو حسابی شوکه کرد.

شهاب حسینی از همسر دومش پسردار شد | کادوی طلای 24 عیار آقا شهاب برای بچه دار شدن

شهاب حسینی بازیگر دوست داشتنی کشور است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی،جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن ر ا دریافت کرده است.  در ادامه فیلم زیبا از شهاب حسینی میبینیم.

فیلمی از سورپرایز کردن شهاب حسینی برای زن دومش در فضای مجازی منتشر شده که هوادارای آقا شهاب رو حسابی شوکه کرد.

 

مثلا همین سریال "پوست شیر" که تا مدتی پیش پخش میشد رو یادتون میاد؟ شهاب حسینی از کاراکترای اصلی بود و سریال هم تونست تا فصل دوم حسابی مخاطبش رو حفظ کنه و تشنه تر از پیشش کنه، اما خب از اونجایی که در بیشتر اوقات پایان بندی ها تو ایرانمون چندان خوب نیست "پوست شیر" هم کمی تا قسمتی رفت تو حاشیه و پایایی نه چندان درجه یک. این در حالیه که تیم بازیگری و شهاب خان اصلا کم کاری نداشتن و مشکل از جای دیگه بود! شهاب حسینی مثل قبل پر کار نیست و گذیده کار شده اما همچنان هوادارای خاص خودش رو داره.

شهاب حسینی

شهاب حسینی کیست؟

اگه بخوایم یکی درمیون در نظر بگیریم باید بگیم که شهاب حسینی هوادار زیاد داره و حتی تو یه تایمی سوپراستار هم خطاب میشد. آقای بازیگر کارنامه کاری پر باری داره چرا که تا به حال فیلم و سریال های زیاد و جذابی ازش دیده و خداییش رو بخوایم بگیم استعداد محشر و چشمگیری داره. شهاب حسینی در نقش های مختلفی همچون بچه پرو مثل قباد در شهرزاد رو بازی کرده. از طرفی هم شخصیتی مومن و معتقد همچون امیرعلی دوران در فیلم دل شکسته رو تو کارنامش داره. هم شخصیتی ژیگول همچون فیلم سوپراستار رو داره و هم ظاهر و باطنی متفاوت و معلول همچون فیلم حوض نقاشی! البته که اینها تنها تعداد کمی از ایفای نقش های پرفکت شهاب حسینی بود و همونطور که میدونید این بازیگر دوست داشتنی کاراکترای مختلف بسیااار زیادی رو تا به حال به تصویر کشیده و مخاطب رو راضی نگه داشته.

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

 خانواده شهاب حسینی

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و شهاب حسینی متولد 14 بهمن سال 1352 می باشد. 

ظاهرا این روند در میان آقایون و خانومای بازیگر به خصوص آقایون بسیار تِرند شده که زن میگیرن و همسرشون رو آنچنان مشهور میکنن که دیگه رقابتی سخت با خود اون سلبریتی داره! نمونه بارزش هم بهرام رادان و ....

شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران بازیگر، مجری و گوینده است. دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

 سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (Shahab Hosseini) همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد.

درخواست کیهان از رامبد جوان و شهاب حسینی؛ وساطت کنید تا دختر مهرجویی قاتلان را ببخشد!

روزنامه کیهان در خواستی از رامبد جوان و شهاب حسینی تقاضا کرد وساطت کنند و از دختر داریوش مهرجویی بخواهند قاتلان پدر و مادرش را ببخشد!

این روزنامه در ادامه درخواست کنایه آمیز خود به نقل از تقی دژاکام، فعال رسانه اصولگرا نوشت:

* آقای رامبد جوان، آقای شهاب حسینی! مثل آن کاری که درقبال شهید والامقام روح الله عجمیان کردید تشریف ببرید منزل آقای مهرجویی، وساطت کنید و از دختر خانمش خواهش کنید قاتل را ببخشد!

شهاب حسینی یکی از سوپر استارهای ایران است که اصالتا مازندرانی است. شهاب حسینی در این مدت به دلیل ازدواج مجددش با یک خانم جوان جز بازیگران پر حاشیه شد. شهاب حسینی جوایز متعددی در کارنامه هنری اش دارد . شهاب حسینی از ازدواج اولش دو پسر دارد که به همراه همسرش سابقش در آمریکا زندگی می کنند .

زمستان سال 1400 بود که برخی رسانه ها و کاربران فضای مجازی مدعی طلاق شهاب حسینی از همسر اول اش شدند. چند هفته بعد هم آن ها ادعا کردند که او با عکاس پروژه همرفیق یعنی ساناز ارجمند ازدواج کرده است. ادعایی که تایید و یا تکذیب نشد. اما چند ماه بعد شهاب حسینی با ساناز ارجمند در یک مراسم رسمی حضور پیدا کرد و به این ادعای چند ماهه رسمیت بخشید. البته هنوز هم شهاب حسینی به همراه ساناز ارجمند در محافل رسمی حضور پیدا می کند.

 

پدر او از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب هایی را ترجمه و تالیف کرده است.

او در دوران کودکی فرزند بسیار شیطونی بوده است.شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا 8 سالگی در این شهر زندگی می کردند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن 18 ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می آمده و به همین علت با 18 ماه خدمت معاف از سربازی شد.

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد.

ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکاسی می کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی