کد مطلب: 30126

یکتا ناصر / بیوگرافی یکتا ناصر / عکس یکتا ناصر / یکتا ناصر بازیگر / استایل یکتا ناصر

طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی علنی شد | استوری کنایه آمیز یکتا ناصر به منوچهر خان همه را شوکه کرد!

در چند ماه گذشته اخبار تلخی از جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شده است که باعث بهت و حیرت هواداران این زوج هنری مشهور و محبوب شده است. حال خانم یکتا ناصر با پست اینستاگرام جدید خود گویی این خبر را تلویحا تایید کرده است.

طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی علنی شد | استوری کنایه آمیز یکتا ناصر به منوچهر خان همه را شوکه کرد!

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی مشهور و با استعداد کشور است.یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما وصلت کرد. شایعات زیادی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی چندیست که در فضای مجازی به گوش می رسد. یکتا ناصر جدیدا استایل متفاوتی نسبت به قبل از طلاق خود میزند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

یکتا ناصر طلاق گرفت

در چند ماه گذشته اخبار تلخی از جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شده است که باعث بهت و حیرت هواداران این زوج هنری مشهور و محبوب شده است. حال خانم یکتا ناصر با پست اینستاگرام جدید خود گویی این خبر را تلویحا تایید کرده است.

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی مشهور و با استعداد کشور است.یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما وصلت کرد. شایعات زیادی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی چندیست که در فضای مجازی به گوش می رسد. یکتا ناصر جدیدا استایل متفاوتی نسبت به قبل از طلاق خود میزند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

هفته گذشته متاسفانه هرچی خبر باز میکردیم از مرگ آتیلا پسیانی به دلیل سرطان بود و حالا هرچی خبر باز میکنیم از مرگ و قتل داریوش مهرجویی و همسرش می بینیم. دنیای تلخی شده که اخبار تلخ بسیاری داره. دنیای هنرمندا انگاری این چند وقته بیشتر تو شوک و سوگواری بوده تا فیلم و شهرت و تاثیرگذاری. 

اما از اینها که بگذریم دیگر بازیگران همچنان زندگی و روزمره خودشون رو دارند که خب خیلیاشون با این هنرمند بزرگ همکاری داشتند و براشون غم انگیز تر بود و برخیشون هم کمتر. برخی به دنبال دیده شدن و هستند و برخی به دنیال حواشی هرچه کمتر. یکی از چهره هایی که از دسته دوم محسوب میشن یکتا ناصر می باشد که البته کمی در این چند سال اخیر به این روند کشیده شده اما باز هم نه اونقدر ها که بسیاری از هم جوارانش تلاش بر این روند دارند. یکتا ناصر خیلی ساله بازیگره و تا به حال هم در خیلی از فیلم و سریال ها ایفای نقش داشته اما اونچه که از خانوم بازیگر به عنوان شهرت آنچنانی دیده شد بعد ز ازدواج وی با منوچهر هادی بود که البته دور از ذهن هم نیست و هر کس دیگه ای هم که بود و با این کارگردان ازدواج میکرد مشهور تر میشد و البته پر کار تر! چرا که منوچهر هادی مِن جمه چهره های بسیار پر کاری محسوب میشه که پشت بند هم میسازه! چه فیلم و چه سریال!

یکتا ناصر

اما چند وقتی میشه که سر وصدای طلاق این دو چهره شنیده میشه. البته که خودشون هنوز تا به حال تایید و یا تکذیبی نکردند اما اونچه که از بین حرف و کنجکاوی کاربران شنیده شده اینه که یکتا ناصر و منوچهر هادی طلاق گفتند! البته که دنیای بازیگری واقعا دنیای عجیب و پر حاشیه ای هستش و نمیشه خرده ای گرفت یا زود واکنش داشت، چرا که مثلا این زوج یه جا نشون میدن انگاری جدا شدن و جای دیگه نشون میدن انگاری طلاقی وجود نداره.

یکتا ناصر اما از وقتی که این صحبت ها پیچید دیگه بیشتر تو تئاتر دیده شد. عجیبه یکتا ناصر که دم به دم در فیلم و سریال های منوچهر هادی حضور داشت حالا در سریال اخیر وی نبود و تئاتر تا به این میزان مشغول شده و اکتیوه!

در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر که اینبار با ظاهری به شدت غلیظ میکاپ شده مورد توجه قرار گرفت چرا که کاربران از این میزان میکاپ در تئاتر متعجب شدند و سوالشو این بود چرا صدا و سیما اون مدلیه و تئاتر این مدلی؟

چهره عملی یکتا ناصر

در رابطه با شایعه ی طلاق این زوج براتون صحبت کردیم ولی بگیم از عاشقانه هاشون که برای خیلی ها جالب و جذاب بود و  اکثرا این زوج رو از موفق ترین ها در سینمای ایران میدونستن چرا که که خب بعد از ازدواجشون هم خیلی زود بچه دار شدن در حالی که این موضوع زیاد بین بازیگرها مرسوم نیست یعنی شاید دم به تله بدن و ازدواج کنن ولی خب به این زودی ها بچه دار نمیشن، دختر خانوم این زوج هم صوفیا خانوم نام داره. یه زمانی هم کلیپ زیر در خصوص زندگی جالب این زوج که با شوخی آقای هادی همراه هست بسیار وایرال شده بود.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسرش

احتمالا شمایی که تا اینجای مقاله رو خوندید دوست دارید که بیشتر راجبه این شایعه ی جدایی بدونید که خب اصلا هم عجیب نیست چرا که در همه جای دنیا موضوعات مربوط به ازدواج و یا طلاق سلبریتی ها برام مردم جالب هست و خیلی ها دوست دارن که راجبش بدونن مثلا یکی از طلاق هایی که در این اواخر خیلی سر و صدا کرد جدایی پژمان بازغی و هسرش بود که خب برای خیلی ها عجیب به نظر میرسید چرا که این زوج یه دختر نوجوون دارن و اونطور که زندگیشون از دور دیده میشد بسیار خوب بود ولی خب اون ها جدا شدن.

یا در رابطه با ازدواج ها هم که همین اواخر ازدواج گلزار و همسری که فعلا تا به حال نشون نداده و ازدواج بهرام رادان و همسرش که برعکس گلزار از قبل به همه معرفیش کرده بود سر و صدا کرد و مدت ها توی سوشال مدیا از جمله اینستاگرام پست های مربوط به این ازدواج ها رو میشد دیدید. اما برسیم به شایعه ی طلاق یکتا ناصر از همسر کارگردانش که خب برای خیلی ها موجب شوک بود چرا که زندگی این زوج هم بسیار خوب دیده میشد ولی حالا چرا میشد؟ چرا نمیشه؟ چون یکتا ناصر با یه پست خیلی زیر پوستی این شایعه رو تایید کرد چرا که در کپشن اینطور نوشته بود که: هیچ کسی در دنیا قوی تر از زنی نیست که تصمیم به رفتن گرفته است.

یکتا ناصر از تلویزیون تا سینما

بعد از اولین تجربه، سال 1377 دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال 1380 با فیلم سینمایی ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد.او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر

یکتا ناصردر سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

فیلم شناسی یکتا ناصر

یکتا ناصر

آینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

یکتا ناصر

یکتا ناصرقند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

مجموعه تلویزیونی یکتا ناصر

یکتا ناصر

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

منبع: شایانیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی