به گزارش پایگاه خبری نشان :

کاوه رضایی بازیکن بی حاشیه و موفق ایرانی لیگ بلژیک در کنار همسر والیبالیست خود فرنوش شیخی روزهای قرنطینه را سپری می کنند و تولد ۲۸ سالگی آقای ستاره را در خانه خود جشن گرفته اند.

کاوه رضایی، مهاجم ملی‌پوش تیم شارلروا که با وجود تعطیلی مسابقات لیگ بلژیک هم‌ چنان در این کشور حضور دارد، در قرنطینه تولد ۲۸ سالگی خود را جشن گرفت.

kaveh-rezaeis-birthday-party-768x960

تولد ۲۸ سالگی کاوه رضایی

تولد کاوه رضایی و تابستان داغ در انتظار ستاره ایرانی

تابستانی سرنوشت ساز در انتظار کاوه رضایی گلزن اول این روزهای شارلروا پیش رو قرار دارد، روزهایی که پرواز رویاهای بزرگ او در بروژ فرود خواهد آمد یا این که مسیری متفاوت برای این گلزن کرد فوتبال ایران در لیگی غیر از ژوپیرلیگ هموار خواهد کرد.

کاوه رضایی فصل را با بروژ استارت زد اما بعد از این که فیلیکس کلمنت سرمربی این تیم به او روی خوش نشان نداد در آخرین روزهای نقل و انتقالات دوباره به شارلروا برگشت و از هفته نهم یا دهم به انتخاب اول کریم بالحسین سرمربی جوان و فرانسوی تبدیل شد.

۱۲ گل و چهار پاس گل در ژوپیرلیگ در کنار دو بار گلزنی در جام حذفی او را در زمره برترین گلزنان این فصل بلژیک قرار داد تا اعتبار از بین رفته او در مارکت مهاجمان گران قیمت فوتبال بلژیک دوباره بازگردانده شود. حال با این شرایط رسانه ها از تابستانی داغ برای این بازیکن می نویسند، جایی که او در سه راهی سرنوشت باید تصمیمی بزرگ برای آینده خود اتخاذ کند.

در صورتی که بحران کرونا ویروس اجازه ادامه رقابت های ژوپیرلیگ را بدهد کاوه این شانس را دارد تا در پلی آف نهایی با شارلروا فاصله سه گل تا صدر جدول آقای گل ها را جبران کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد او فصل را در جمع سه گلزن نهایی به پایان خواهد برد.

خبرانلاین , ورزش سه