به گزارش پایگاه خبری نشان :

الهام حمیدی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. وی برای بار اول در سال ۷۶ ازدواج کرد و پس از مدت از هم جدا شدند، سرانجام الهام حمیدی مجددا در سال ۹۷ با علیرضا صادقی ازدواج کرد. به تازگی با فرارسیدن عید نوروز الهام حمیدی تصویری از خود در کنار سفره هفت سین منتشر کرده است.
 

آنچه دیگران می خوانند:

 

الهام حمیدی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. وی برای بار اول در سال ۷۶ ازدواج کرد و پس از مدت از هم جدا شدند، سرانجام الهام حمیدی مجددا در سال ۹۷ با علیرضا صادقی ازدواج کرد. به تازگی با فرارسیدن عید نوروز الهام حمیدی تصویری از خود در کنار سفره هفت سین منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از سفره هفت سین الهام حمیدی را قرار داده ایم.

سفره هفت سین الهام حمیدی

با فرا رسیدن عید نوروز الهام حمیدی تصویری از خودش درکنار سفره هفت سین منتشر کرد.

 

haft-sin-table-by-elham-hamidi

الهام حمیدی در کنار سفره هفت سین

شغل دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. و چنین می گوید زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد. من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

خانواده الهام حمیدی

الهام حمیدی : سال ۱۳۵۶ به دنیا آمدم دو برادر کوچکتر از خودم دارم، لیسانس حسابداری دارم و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده ام، از سال ۷۸ کار هنری را آغاز کردم. پدرم بازنشسته و مادرم خانه دار است. من در خانواده ای رشد یافتم که مهر و محبت در آن موج می زد. روابط پدر و مادرم، خیلی دوستانه بود و آنها عاشقانه زندگی کردند و همیشه به ما آرامش انتقال دادند. خانواده ای که همیشه نظم در آن حرف اول را می زد… به هر حال باید توجه کنیم که در اکثر خانواده های ایرانی، وابستگی شدیدی بین اعضای آن است و همین مسئله باعث تفاوت خانواده های ایرانی نسبت به خانواده های غربی می شود. حس مهربانی، دوست داشتن و احترام به بزرگترها که برای خیلی از ایرانی ها عرف است.