به گزارش پایگاه خبری نشان :

این بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین تجربه بازیگری در تلویزیون مقابل دوربین سریال زیرخاکی رفت و با این سریال بازگشتی دوباره را رقم زد.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما است که ژاله صامتی یکی از نقش های اصلی این سریال را برعهده دارد.

ژاله صامتی بعد از حدود 3 سال دوری از تلویزیون با سریال زیرخاکی اتفاقی متفاوت را تجربه میکند و بازگشتی دوباره او به تلویزیون با یک سریال طنز است.

DCMT3aU9VWSV

این بانوی هنرمند تجربه همکاری با جلیل سامان را در سریال ماه رمضانی نفس داشت و بار دیگر این اتفاق در فیلم جلیل سامان اما با نقشی متفاوت تکرار شد.

zxuGq74oQ1kp

ژاله صامتی در سریال زیرخاکی با بازیگرانی چون هادی حجازی فر ، پژمان جمشیدی ، گوهر خیراندیش ، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و رایان سرلک همبازی است.

gpNqe4aFPXHC

سریال یحیی و گلابتون در سال 75 اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون بود و بعد از آن در سریال های دیگری چون کتیبه، فردا دیر است، سفر به سرزمین ملائک، فکر پلید، مجتمع مسکونی فرخ و فرج، آژانس دوستی، این زمینی ها، هتل، کارآگاه شمسی و دستیارش مادام، نفس و زیرخاکی ایفای نقش کرد./ نمناک