به گزارش پایگاه خبری نشان :

پاشا جمالی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پاشا جمالی در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد ۱ به کارگردانی حسن فتحی و فیلم یک شهروند کاملاً معمولی به کارگردانی مجید برزگر محسوب می‌شود.

JOCn53JhrGPI

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پاشا جمالی بازی در سریال شهرزاد ۱ بوده است. پاشا جمالی سال ۱۳۹۴ سریال شهرزاد ۱ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. پاشا جمالی توانست با بازی در سریال شهرزاد ۱ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی نصیریان، ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی و مصطفی زمانی بر تجارب او افزود.

پاشا جمالی علاوه‌بر سریال شهرزاد ۱، سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد ۲ نیز بازی کرده است. پاشا جمالی این‌بار با حسن فتحی یعنی کارگردان سریال شهرزاد ۲ و هنرمندانی چون ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار همکاری داشت.

با اینکه پاشا جمالی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. پاشا جمالی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر پاشا جمالی در حرفه‌ی دستیار کارگردان، سریال کلاه قرمزی ۹۴ است./ کولاک