به گزارش پایگاه خبری نشان :

شبکه سوم سیما از ماه ها قبل اقدام به ساخت برنامه ای جالب برای استعدادیابی و نمایش توانمندی های کودکان و نوجوانان روی آنتن خود برد. این برنامه که به معرفی استعداد های برتر کودکان و نوجوانان می پردازد از مدت ها قبل با اجرای مهران غفوریان بازیگر و کارگردان سرشناس روی آنتن می رفت اما حالا با پایان قرارداد غفوریان تهیه کننده برنامه به دنبال فرد دیگری برای اجرای آن است.

01491031

گزینه اصلی دست اندرکاران برنامه اعجوبه ها خداداد عزیزی ستاره سرشناس فوتبال بود که سابقه اجرا نیز داشت. او در برنامه ستاره ساز شبکه سوم سیما اجرای بخش هایی را برعهده داشت اما این پیشکسوت ارزنده پیشنهاد اجرای برنامه اعجوبه ها و حضور به جای مهران غفوریان را رد کرده است.

 

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره رد پیشنهاد تهیه کننده برنامه اعجوبه ها عنوان کرد: «واقعیت این است که تهیه کننده برنامه با من تماس گرفت و اینطور که اعلام کرد مهران غفوریان به دلیل حضور در یک سریال یا فیلم سینمایی نمی توانسته قراردادش را با اعجوبه ها تمدید کند و به همین خاطر از من خواست که در بخش اجرای برنامه همکاری کنم. منتهی من این پیشنهاد را رد کردم.»/ ورزش  سه