به گزارش پایگاه خبری نشان :

برنامه دورهمی بعد از نوروز هم به پخش خود ادامه داده و همانند گذشته روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم میرود.

امشب مهران مدیری پیرامون موضوعات مختلفی استندآپ اجرا کرد.

در بخشی از برنامه مدیری گفت: در تلویزیون دیدم که به یکی گفتند شاید ناقل باشید و یک نفر را مبتلا کنید او هم گفت به قیافه من میاد که ناقل باشم؟ گفتند حداقل ماسک بزنید، چون بیماری با بازدم ساده منتقل می‌شود طرف گفت ما خانوادگی فقط بازدم می‌کنیم آن هم آخر شب (خنده)

در بخش دیگر مدیری کامنت‌های مخاطبان را خواند.

در سیزده بدر بابام را فرستادیم در پذیرایی چادر بزند که کسی قبل از ما نیاد.

خوش به حالت که به سمت مهمانان فرضی اجرا می‌کنید. کسی هم کاری باهات ندارد، من یک مدت با آدم‌های فرضی حرف میزدم بابام مجبورم کرد یک ماه کمپ بروم تا ترک کنم.

یک ماه و نیم در خانه هستیم از شکست دادن کرونا نا امید شدیم، به یک مساوی هم راضی هستیم.

کاش کسی هم به فکر کارگران روز مزد بود.

دیشب داشتم ضبط ماشین باز می‌کردم صاحبش رسید گفتم چرا از قرنطینه خارج شدید؟ شرمنده شد و رفت.

بعد از قرنطینه برای کار‌های غیرضروری فقط خانه می‌مانم.

مدیری در بخشی از برنامه درباره اعمال جریمه سیزده بدر گفت: تحقیق و بررسی‌های زیادی درباره اینکه چرا آمار مرگ و میر در ایتالیا بالا رفته انجام شده است. به نظر من تقصیر مسئولان آنهاست چرا که تجربه لازم در اعمال و جریمه محدودیت ندارند.

وی ادامه داد: من در سیزده بدر یک لحظه ماشینم را از حیاط بیرون آوردم تا ماشین دیگر را جابه جا کنیم. روی پل بودم که ۴۰ تومان جریمه شدم گفتم سرکار من روی پل هستم. بعد دیدم دوربین بالای چراغ برق فلش زد و پیامک آمد که ۸۰ هزار تومان جریمه عبور و مرور غیر قانونی شده ام.

مجری دورهمی گفت: سرم را بالا آوردم که ببینم دوربین کجا قرار دارد، دیدم ماشین روی هوا می‌رود. متوجه شدم جرثقیل آمده و زنجیر انداخته و ماشین را حمل می‌کند. گفتم اجازه بدهید من برم و شلوارم را عوض کنم. اما همان موقع یکی از رئیس‌های پلیس تماس گرفت و گفت "مدیری برای چی بیرون آمدید"؟ گفتم آقا جوانی کردم یک فرصت به من بدهید. (خنده)/باشگاه خبرنگاران