به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه معروف ایرانی است. وی صداپیشگی شخصیت جناب خان در برنامه خندوانه بر عهده داشت. محمد بحرانی سابقه بازی در مجموعه نمایش خانگی هیولا، گلشیفته و  فیلم سینمایی فرار از قلعه رودخان را در کارنامه خود دارد. اخیرا محمد بحرانی تصویری از یک شخصیت معروف یک بازی کامپیوتری به دلیل شباهت عجیب شان به یکدیگر منتشر کرده است.

محمد بحرانی بازیگر

محمد بحرانی، با انتشار تصویری از کاپیتان پرایس، شخصیت معروف یک بازی کامپیوتری که شباهت عجیبی به او دارد، در صفحه خود اینطور نوشت:

mohammad-bahrani-2

“می گن شکل منه…یا من شکل اینم.

پست جدید محمدبحرانی

شروع فعالیت هنری محمد بحرانی

بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده‌است. علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه‌مند شد. در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده‌است.

بحرانی با وجودی که در ابتدای شروع به کار در این حیطه چندان اصراری به کار در این حوزه نداشت که دلیل آن را ناآگاهی از جزئیات این حوزه می‌داند، وقتی چندی پس از شروع کار و آشنایی‌اش با گروه به این نتیجه رسید که پشت‌صحنهٔ کارهای کودک در مقایسه با سایر ژانرها لطیف‌تر، سالم‌تر و انسانی‌تر است. او این ویژگی را دوست داشت و همین باعث ماندگاری‌اش در این زمینه شد. با این وجود او دوست دارد که ژانرهای دیگر را نیز تجربه کند، کما این که در تله‌تئاترها ،تلویزیون و سینما نیز بازی کرده‌ است/تیک الحی