به گزارش پایگاه خبری نشان :

همسر بهاره رهنما نسبت به صحبت‌های اطرافیان واکنش محکمی از خود نشان داده است!

به گزارش اسپوتنیک، بهاره رهنما بانوی بازیگر ایرانی که ازدواج دوم خود را با صاحب یک برند آرایشی رقم زده است در شبکه‌های مجازی بسیار فعال و پرحاشیه می باشد. همسر او امیرخسرو عباسی با واکنشی از خود از حاشیه‌های همسر خود دفاع کرد.

امیرخسرو عباسی در واکنش به صحبت‌های بسیاری از مردم که معتقدند او باید جلوی حواشی همسر خود را بگیرد، با گلایه عنوان کرده است که من خودم می‌دانم که چطور با همسرم رفتار کنم و کاری را انجام می‌دهم که منطبق بر عقایدم می‌باشد.

بسیاری از کاربران معتقدند که احترام امیرخسرو عباسی به کار و عقاید همسر خود بسیار جای تحسین دارد. این دسته از کاربران معتقدند که وظیفه زن و شوهر از حرکت انداختن همدیگر نیست بلکه باید از هم حمایت کنند.

در مقابل بعضی دیگر از کاربران عنوان کردند که آنان خود مردم را به خانه خود راه می دهند و بعد از اظهار نظر آنان گله مند می شوند. به گفته این دسته از کاربران، آنان باید از حواشی خود کم کنند تا کمتر مورد قضاوت قرار بگیرند و کمتر عکس‌هایی از زندگی خصوصی خود به اشتراک بگذارند. به عقیده این دسته از کاربران، بسیاری از مردم در فقر و سختی هستند اما بعضی از بازیگران عکس‌های لاکچری خود را با بهترین پوشاک و غذاها به اشتراک می‌گذارند که سبب فخرفروشی می شود.