به گزارش پایگاه خبری نشان :

رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ایرانی می باشد. وی سابقه بازی در تیم کامبور، هیرنفین و عضویت در تیم زیر ۱۹ ساله‌های هلند را در کارنامه خود دارد. رضا قوچان نژاد هم اکنون در پست مهاجم تیم زووله بازی می کند. این فوتبالیست معروف با سروین خواهر ساره بیات بازیگر ایرانی ازدواج کرده و متاهل است

رضا قوچان نژاد و همسرش

عکسی که از رضا قوچان نژاد درکنار همسرش و ساره بیات در ماشین لاکچری منتشر شده است.

ازدواج و همسر رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد با سروین بیات ازدواج کرده و متاهل است. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام دوران است.

سروین بیات متولد ۲۳ دسامبر در تهران و خواهر بازیگر معروف ساره بیات است.

او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التصحیل شد.

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است.

او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است.

همسر و خواهر همسر رضا قوچان نژاد

فعالیت ورزشی رضا قوچان نژاد

رضا فوتبال را از ۱۵ سالگی و به اصرار پدرش در باشگاه های دسته دوم هلند آغاز کرد. و جالب است بدانید که او با گلی که در ثانیه ۹ زده رکورد سریع ترین گل هلند را هم در اختیار دارد.

قوچان نژاد با وجود اینکه از کودکی در اروپا بازی کرده اما همچنان عاشق ایران است و حتی می گوید محبوب ترین غذایی که دوست دارد آبگوشت است.

رضا فوتبال حرفه ای را در باشگاه های بلژیک دنبال کرد. ابتدا به تیم سنت تروئیدن بلژیک رفت. این بازیکن سابقه بازی در تیم زیر ۱۹ ساله های هلند را در کارنامه خود دارد.

اینستاگرام رضا قوچان نژاد و تالاب