به گزارش پایگاه خبری نشان :

یوسف تیموری واقف متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر ایرانی است. او هم اکنون یکی از کمدین‌های محبوب در ایران است. وی در چند فیلم‌جدی نیز ایفای نقش کرده و در آن‌ها نیز خوش درخشید و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شد. او فعالیت بازیگری خود خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و علاوه بر بازیگری به ورزش بوکس و نواختن گیتار نیز می‌پردازد.

zMFKozZH1iJG

ماجرای ازدواج در تایلند

برای یوسف تیموری ازدواج با دختر ایرانی اسان نبوده است و به همین دلیل با یک دختر تایلندی عروسی کرده است. در این باره این طور توضیح داده است:

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

 

کشور تایلند کشور خیلی متمدنی است.می گویید چرا، خب چون انجا فقط ازدواج تک همسری است و همسر یوسف وقتی از او شنیده است که در ایران می توان چند همسر داشت ماتش برده است چون در فرهنگ شان چنین چیزی نیست.

همسر یوسف تیموری اولین باری که او را دیده تصور کرده که این جوان از اهالی ترکیه یا کشورهای عربی غیر خلیجی باشد. وقتی یوسف تیموری به او گفته یک بازیگر مشهور است باورش نمی شده است.

اول ها فکر میکرد که یوسف تیموری برای اینکه جلوی او در بیاید به دوستانش یواشکی می گفته که بیایند و جلوی او ازش امضا بگیرند. اما حالا می داند که این کمدین را همه می شناسند.

نگاهش به ایران هم عوض شده است. اوایل فکر نمی کرد ایران کشور پیشرفته ای باشه و تصور می کرد یک سرزمین قدیمی هست! اما حالا می داند که ایران پیشرفت کرده و با کشورهای دیگر هم روابط خوبی داره./ نمکستان