به گزارش پایگاه خبری نشان :

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی یکی از سریال های پربیننده نمایش خانگی است که با بازی چهره های جدید دنیای هنر در کنار بازیگران پیشکسوت مقابل دوربین رفت.

 

فصل اول این سریال با پخش 12 قسمت به پایان رسید و فصل دوم آن به تازگی آغاز شده است و هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود. فرانک کلانتر یکی از بازیگران جوان سریال هم گناه است که در ادامه به معرفی بیشتر او می پردازیم.

با فرانک کلانتر بازیگر هم گناه بیشتر آشنا شوید

فرانک کلانتر بازیگر نقش افسانه در سریال هم گناه است که در نقش دختر رحمان و صغری و دخترعموی هدیه ایفای نقش میکند. افسانه شخصیتی بازیگوش دارد و رابطه نزدیک او با هدیه باعث شده است تا حضور خوبی در قصه داشته باشد.

سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در سریال سازی برای نمایش خانگی است که بازیگرانی چون پرویز پرستویی ، هدیه تهرانی ، محسن کیایی ، مهدی پاکدل ، هنگامه قاضیانی ، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان ، رویا تیموریان ، افسانه چهره آزاد ، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی ، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی پور و فرانک کلانتر در آن به ایفای نقش پرداختند.

RYUlsBGLuzGB

فرانک کلانتر از بازیگران تئاتر کشورمان است که بیشتر تجربه های او مربوط به تئاتر است و این بازیگر کشورمان تحصیلاتش را در زمینه نمایش با گرایش بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تا مقطع لیسانس ادامه داد.

bBHRQNGtZWn4

این بازیگر جوان سینما متولد سال 1363 است و با نمایش زیادی از حدود سال 81 روی صحنه رفته است و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری اش دارد.

Ke1qWzfeyRmX

سریال خاطرات مرد ناتمام، ساکنین محترم، در پیکر، فشار خون و هم گناه از جمله فیلم و سریال هایی هستند که فرانک کلانتر در آنها ایفای نقش کرده است./نمناک