به گزارش پایگاه خبری نشان :

نیک صالحی: ستاره سابق تیم ملی که در دو تیم مطرح پایتخت نیز حضور داشته بعد از ماجرای ازدواج جنجالی و طلاقش برای بار دوم داماد شده است و عکس های از روز ازدواج وی در لباس دامادی منتشر شده است.

عروسی علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس همواره در دوران فوتبالش پر سروصدا بود، همچنان هم در راس اخبار حضور دارد. صبح امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد نیکبخت به جرگه متاهلین پیوسته است. نیکبخت در گفت و گو با خبرآنلاین این خبر را تائید کرد.

گفتن است در حالی که منابع رسمی می‌ گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن ازدواج نیکبخت‌ واحدی انتقاد کرده‌ اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند، در هر صورت نیکبخت، داماد شده و بیشتر از این از مراسمش چیزی نمی‌ توانیم منتشر کنیم.

مراسم عروسی علیرضا نیکبخت

وی با انتشار عکس زیر در صحفه شخصی اش نوشته بود که :هر کس که در این دنیا بتواند شاد زندگی کند و از زندگیش لذت ببرد، بطور حتم اگر بعد از مرگش دنیایی باشد در بهشت خواهد بود.

زیرا کسی که زندگی شادی داشته باشد به طور طبیعی نه به کسی ظلم می کند و نه تفکراتِ منفی نسبت به دیگران دارد. پس دنیا و آخرتش برای او بهشت خواهد بود. بنابراین نباید زندگی را به خود سخت گرفت و به خود وعده ی فردایی بهتر داد.. امروز را دریاب