نگار جواهریان عکس‌هایی جدید از خود و مادرش منتشر کرد.

شباهت خاص نگار جواهریان به مادرش + عکس‌های دیده‌نشده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نگار جواهریان در یک روز آفتابی تصویری جذاب ثبت کرده است.نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان است. نگار جواهریان بازیگر خوبی است. نگار جواهریان همسر مجری و بازیگر توانمند کشورمان، رامبد جوان است. نگار جواهریان بازیگری پر حاشیه است.

نگار جواهریان

نگار جواهریان در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. به گفته خودش ، او بازیگری را از 14-13سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت یادگرفت و در 15سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر ، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد.

 

نگار جواهریان

دنیای بازیگری نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت. جواهریان در بیشتر فیلم هایی که بازی کرده است، نقش های مکمل و یا فرعی را داشت.

ازدواج نگار جواهریان

نگار جواهریان

رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.
مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.
نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

تصویری از نگار جواهریان در کنار رضا کیانیان:

نگار جواهریان