جدیدترین عکس گندم دختر آزاده نامداری را ببینید.

جدیدترین عکس گندم دختر آزاده نامداری بعد از فوت آزاده +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زیباترین و جدیدترین عکس گندم دختر آزاده نامداری را در ادامه مشاهده می کنید. بعد از فوت آزاده نامداری شاید برای خیلی ها جالب باشد تا بیشتر با این مجری جوان مرحوم آشنا شوند. در ادامه جدیدترین عکس گندم عبادی دختر آزاده نامداری را ببینید. 

عکس گندم دختر آزاده نامداری

آزاده نامداری

چندی پیش پیکر آزاده نامداری در حالی در منزلش پیدا شده که لباس خانه به تن داشته است. به گفته منابع آگاه، اطراف جسد هیچ نشانه ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده و بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده است. در عین حال آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر آزاده نامداری مشاهده نشده است. جسد آزاده نامداری برای آزمایش سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

همسر آزاده نامداری که به همراه دختر ۴ ساله شان از چند روز قبل به شمال سفر کرده و در چالوس به سر می بردند در مسیر تهران هستند و قرار است از آن ها تحقیقات پلیسی به عمل آید.

آزاده نامداری

عصر شنبه، هفتم فروردین ماه، قاضی محمد شهریاری با بیان این که هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم آزاده نامداری یافت نشده گفت: علت فوت وی، منوط به آزمایش های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

پیش از این، برخی منابع اعلام کرده بودند آزاده نامداری با مصرف قرص به زندگی اش پایان داده و پیکرش، ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از مرگ، در حالی که روی تخت خواب بود کشف شده است.

آزاده نامداری

در این میان یکی از پایگاه های اطلاع رسانی، خبری را مبنی بر باردار بودن نامداری منتشر و اعلام کرد که او ۸ ماهه بوده و انتظار یک فرزند پسر را می کشیده است اما یک منبع آگاه در گفتگو با همشهری این خبر را تکذیب کرد. آزاده نامداری هم در بخش نظرات صفحه اینستاگرامش چندین بار خبر بارداری خود را تکذیب کرده بود.