کد مطلب: 29928

علیرضا بیرانوند|علیرضا بیرانوند عکس| علیرضا بیرانوند بیوگرافی

حاشیه جدید علیرضا بیرانوند جنجالی شد | اکرم خانوم بفرما تحویل بگیر

عکس های جدید علیرضا بیرانوند منتشر شد که چشم خانشو دور دیده و با خانم های مختلف عکس انداخته.

حاشیه جدید علیرضا بیرانوند جنجالی شد | اکرم خانوم بفرما تحویل بگیر

علیرضا بیرانوند حواشی زیادی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است.علیرضا بیرانوند با همسرش به تازگی به شغل بلاگری روی آوردند .علیرضا بیرانوند اصالتا لر است در ادامه عکس های علیرضا بیرانوند را مشاهده میکنید.

عکس زشت از علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

علی بیرو در حالی به این واقعیت تلخ اشاره کرد که بیشتر پرسپولیسی‌ها بعد از بازی در مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره کردند که عبور توپ از خط دروازه اثبات نشده است و باید به تصمیم کمک داور دوم احترام گذاشت. حتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت از نگاه من توپ وارد دروازه نشده است.اظهار نظر صادقانه علیرضا بیرانوند موجب ناراحتی برخی از پرسپولیسی‌ها شده است. همبازیان علی بیرو بر این عقیده‌اند که بهتر بود، علی بیرو اظهار نظر در مورد صحنه را به کارشناسان داوری واگذار می‌کرد و اینطور صحبت می‌کرد که اشتباه داوری در فوتبال همیشه وجود داشته و تیم پرسپولیس هم از اشتباهات داوری متضرر شده است.علی بیرو واکنشی به این انتقادات نشان داده است و در برابر گلایه‌ها گفت: حقیقت را نه به خبرنگاران بلکه به بازیکن حریف گفته است و تصور نمی‌کرده او این حرف را به خبرنگاران بزند.

علیرضا صفر بیرانوند بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد.

علیرضا بیرانوند و همسرش

علیرضا بیرانوند

او با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد.[ وی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز قرار گرفت. در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد.

علیرضا بیرانوند

از زندگینامه این فوتبالیست با استعداد فلیم مستندی به نام بیرو ساخته شده است.

 یکی از اظهارات جالب علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس درباره حاشیه مذاکره‌اش با استقلال به پسرش طاها برمی‌گشت.

بیرانوند در این باره فاش کرد: زمانی که بحث استقلال پیش آمد پسرم هر روز تماس می‌گرفت و تهدید کرد اگر استقلالی شوی، خودکشی می‌کنم! من گفتم بابا اختلاف خیلی است و او گفت ۷۰ یا ۸۰ میلیارد تومان دادند در پرسپولیس بمان و حتی این رقم را به ۲۰ میلیارد تومان رساند و...

علیرضا بیرانوند را بیشتر بشناسید

علیرضا بیرانوند

اگه فکر میکنید همیشه بازیگرا هستند که حاشیه سازی میکنن و یا خونوادشون رو میارن وسط جنگ شهرت، پس سخت در اشتباهید چرا که فوتبالیستا هم این چنین شدن و اتفاقا اینطور که معلومه رقابت بینشون خیلیم بیشتر و جنجالی تره. مثلا یکی از اونها علیرضا بیرانوند می باشد که سالهاست فوتبالیسته اما خب تازگیا اینهمه خانوم خانوماش رو تو حواشی بولد کرده. در این بین انگاری همسران آقایون فوتبالیست هم با هم رقابت دارن چرا که می بینیم حتی اگه اون آقا هم حرکتی نزنه باز خانومش تو اینستاگرام توسط یکسری حرکتای خانومانه حاشیه سازی کرده و دیده شده. علیرضا بیرانوند گُلر جذاب تیم پرسپولیس می باشد که همیشه محبوبیتی خاص داشته. البته که یه مدت این محبوبیت کمی تا قسمتی کم شد اما خب انگاری دوباره برگشته!

علیرضا بیرانوند

همسر علیرضا خان اسمشون اکرم بانو هستش که تو آخرین جام جهانی هم خیلی سر و صدا کردند و اسمشون مدام در حال دست به دست شدن بود. اکرم خانوم در اینستاگرام و تولید محتوای بلاگری ید طولایی دارن و اینطور که معلومه همه خانوما یه بلاگر درون دارن فقط شاید هنوز موقعیتش براشون فراهم نشده. چرا که می بینیم مثلا اکرم بانو به خوبی و با جذابیت کامل در پیج دخترش فعالیت داره. این زوج که صاحب یک دختر و یک پسر هستند، مادرشون صفحه بارانا دختر کوچیکه رو هدایت میکنه. اما اینبار اکرم خانوم اومد و یه سلفی همراه با همسرش در تعطیلات تابستانی منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

خب همونطور که اشاره کردیم اکرم بانو هم راه و روند بلاگری رو یاد گرفتن! حالا چجوری؟ قطعا برای دیده شدن هرچه بیشتر ابتدا لازمه که خودتون رو بسازید! فکر نکنید که منظور ورزش و رژیم و درس خوندن ایناستا! خیر. بلکه ابتدا باید برید و انواع و اقسام عمل های زیبایی و تزریقات رو انجام بدین و بعد بیاین بشین چهره ای نو و پر بازدید در اینستاگرام! مثلا همسر علیرضا بیرانوند این روزها چهره ای کاملا متفاوت از قبلش اره.

قبلنا موقع ها چهره های مشهور رو در برنامه های تلویزیونی ساده دعوت میکردن تا به مخاطب معرفیشون کنن. اما حالا می بیینم که نیازی به تلویزیون نیست و همه شدن خودکفا و توسط اینستاگرام و یکسری حرکتای اینستا پسندانه شهرت پیدا میکنن. در ادامه مشاهد می کنید تصویری از قبل و بعد اکرم همسر علیرضا بیرانوند رو که نمونه بارز موارد گفته شده هستند.

علیرضا بیرانوند

همیشه فضای مجازی نکات مثبت و پول نداره، گاهی می بینید شخص میره زیر ذره بین و حرف و حدیث هایی براش در میاد که گویی ایشون از جنجالی های روزگاره! دیگه تو مجازی هم که نظرات متفاوته و هر کی هرچی دل دلتنش میخواد می نویسه. مثلا اکرم خانوم مدتی پیش پستی رو منتشر کردن که تولد خودشون بود و ظاهرا باکس گل اشتباهی داده شده بوده و سن خانوم رو بیشتر نشون میداده! همین شد تا کامنت هایی متعدد گذاشته بشه مِن باب اینکه تو از علیرضا بزرگترررری و این حرفها!

تفریحات لاکچری علیرضا بیرانوند

این در حالیه که ستاره معصومی از مهدی قایدی 7 سال بزرگتره و در کنار هم خوشبختن! البته که در رابطه با این زوج هم حواشی فراااااوون دیده شده اما خب نکته اینجاست که فشار دو طرفس! هم چهره ها خودشون رو سوژه میکن و هم کاربران ذره بین میذارن.

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 است او در خرم آباد به دنیا آمد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

همسر علیرضا بیرانوند دختر عموشه که خیلیم سخت تونسته باهاش ازدواج کند. بیرانوند درباره ازدواجش میگه: زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر اومده شب ها به خونه عموش می رفت که اونجا رفته رفته به دختر عموش علاقمند شده و زمانی که به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادرش خواست که به خواستگاری دختر عموش برن و ایشون رو خواستگاری کنند اما عموش پاسخ منفی داد!

بیرانوند میگه البته که حق داشتند چون ما از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عموم نمیتونست دخترش رو به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بده اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند البته همسرم هم به من علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتونست مقاومتی کند.

علیرضا بیرانوند

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی