به گزارش پایگاه خبری نشان :

 بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با حرکت سامانه بارشی به سوی شرق از شدت بارش‌ها در مناطق غربی کشور کاسته می‌شود و بارش در شرق، شمالشرق و جنوب شرق و به شکل پراکنده در سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت.

بارش در مناطق سردسیر به صورت برف و در مناطق جنوبی به صورت رگبار و رعد و برق بوده که در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

همچنین امروز وزش باد شدید برای شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور پیش بینی می‌شود. فردا دوشنبه بارش در شمالشرق و جنوب شرق به صورت پراکنده بده و از اواخر وقت سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

روز سه شنبه جو پایداری بر کشور حاکم بوده که باعث افزایش غلظلت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب کشور وارد می شود و از بعدازظهر این روز بارش برف و باران را برای این مناطق به همراه دارد. از بعدازظهر امروز تا سه شنبه مرکز  وشرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج است.

به گزارش تسنیم، امروز آسمان تهران نیمه ابری است که سرعت وزش باد در پایتخت 13 تا 28 کیلومتر در جهت شرق است. فردا و روز سه شنبه آسمان تهران آفتابی و روز چهارشنبه آسمان ابری به همراه بارش باران 2.1 میلیمتری پیش بینی شده است. صبح پنجشنبه نیز برای پایخت بارش باران پیش بینی می‌شود./ تسنیم