به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۳۵ در قنات ملک استان کرمان متولد شده است. وی در سال ۵۷ و پس از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این نهاد پیوست و سر انجام ۱۳ دی ماه در ۶۳ سالگی بر اثر حمله نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. به دنبال این ماجرا زوج جوان که خود را برای مراسم عروسی آماده کرده بودند با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی عروسی خود با یاد این سردار بزرگوار برگزار کردند. در قسمت زیر ماجرای برگزاری مراسم عروسی با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی را قرار داده ایم.

سردار شهید قاسم سلیمانی

هنگامی که یک زوج جوان خود را برای مراسم عروسی آماده می‌کردند، خبر به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی منتشر شد. این زوج جوان تصمیم گرفتند مراسم عروسی خود را با یاد سردار سلیمانی برگزار کنند.

سردار-شهید-قاسم-سلیمانی-1

برگزاری مراسم عروسی با یاد سردار سلیمانی

شهادت «سردار قاسم سلیمانی» بر اثر عملیات ارتش تروریستی آمریکا در عراق، از سوی مقام‌های مختلف ایران به عنوان اقدامی جنایتکارانه در نظر گرفته شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار پیام مهمی ضمن تبریک و تسلیت شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، تاکید کردند که «انتقام سختی در انتظار جنایتکاران این حادثه خواهد بود.»

شورای عالی امنیت ملی ایران، به عنوان مهم‌ترین نهاد تامین کننده منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی در واکنش به حمله جنایتکارانه آمریکا به خودروی حامل «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» اعلام کرد «آمریکا باید بداند که مرتکب بزرگترین خطای راهبردی خود در غرب آسیا شده و از تبعات این اشتباه به آسانی نجات نخواهد یافت.»

وزارت امور خارجه نیز با احضار کاردار سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران ضمن اعلام مراتب اعتراض شدیداللحن تهران، تاکید کرد: «این اقدام آمریکا مصداق بارز تروریسم دولتی است و رژیم آمریکا مسئول کلیه عواقب آن خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران