به گزارش پایگاه خبری نشان :

حسام منظور بازیگری است که از او در تلویزیون کاراکتر "شازده" سریال بانوی عمارت را به‌یاد داریم که این شب‌ها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. او در واکنش به جنایت آمریکایی‌ها و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به دونالد ترامپ نوشت: آقای ترامپ، شما در جایی اظهار کرده‌اید "ایرانیان هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند"! به شما توصیه می‌کنم تاریخ این سرزمین را بخوانید تا بدانید ایران،‌ سرزمین پهلوانان و شهریاران جهانگشا است.

DZso7PRqK2Om

حسام منظور، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون پیامی به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و جنایت آمریکا بدین مضمون منتشر کرد:

«آقای ترامپ! شما احتمالاً تاریخ را به‌درستی مطالعه نکرده‌اید. البته بعید می‌دانم در زمینه‌های دیگر هم مطالعات زیادی داشته باشید، این فقر را می‌توان از ادبیات شما به‌راحتی دریافت کرد. در جایی گفته‌اید "ایرانیان هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند"!

به شما توصیه می‌کنم تاریخ این سرزمین علی‌الخصوص تاریخ جنگ‌های ایران و روم را بخوانید تا بدانید ایران، سرزمین پهلوانان و شهریاران جهانگشا است. البته ایرانیان خصایص دیگر نیز دارند و آن منش جوانمردی است، خصلتی که شما از آن بی‌بهره‌اید و بزدلانه به‌جای رودررویی در میدان‌ها، شخصیت‌ها را ترور می‌کنید.

اگر در تاریخ ایران شکستی هم بوده به‌دلیل همین منش جوانمردی است. جنگ ایرانیان همیشه از روبه‌رو و در میدان نبرد بوده است، البته من برعکس شما به خواندن تاریخ علاقه‌مندم و تاریخ آمریکا را به‌دقت خوانده‌ام و می‌دانم تاریخ جنگ‌های شما پر از کشتارهای ناجوانمردانه است، قتل‌عام مردم بی‌دفاع درسدن و هامبورگ با بمب‌های ناپالم در پایان جنگ جهانی فقط برای زهرچشم گرفتن از مردم آلمان در حالی که سرنوشت جنگ مشخص شده بود./تسنیم