به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از مهر، زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران اظهارداشت: پدرم خواب راحت را از چشم همه ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود.

وی ادامه داد: اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیست‌ها، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک هم می‌لرزاند.

دختر شهید سلیمانی تصریح کرد: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را دیده اند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که عاشورا منشاء قدرت مجاهدین و آزادگان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده اند و تا زنده اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه گران و تکفیری‌ها خواهند بود.

دختر شهید سلیمانی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده است.

دختر سردار سلیمانی در بخش دیگری از بیانات خود در مراسم تشییع پیکر پدر شهیدش گفت: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع جنازه حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی را نظاره کردند و امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید در این حماسه حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

وی افزود: به قول پدرم آقای ترامپ قمار باز! ترامپ تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک و به خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و موجب پیوند تاریخی بین دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آن‌ها را علیه آمریکا برانگیخت.

زینب سلیمانی با در بیانات خود با اشاره به جلسه روز گذشته پارلمان عراق برای خروج آمریکا از عراق عنوان کرد: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا از عراق را کلید زد و مردم آمریکا علیه اقدامات ترامپ واکنش نشان دادند. خانواده‌های سربازان آمریکایی در غرب آمریکا که شاهد ذلت آمریکا در نبرد‌های سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، یمن و فلسطین بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهایشان را سپزی خواهند کرد.

دختر کوچک سردار سلیمانی افزود: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیسم هستی خیال نکن که با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. رهبرم، پدرم پدری داشت که در کنارش بود و در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم ماند.

زینب سلیمانی تاکید کرد: امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سید حسن نصر الله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، بشار اسد، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی، چون پدرم برای نابودی تان کفایت می‌کنند پیامشان را خواهند داد.

وی ادامه داد: این جزء نوشته ام نبود، اما دلم نیامد نگویم. پدرم یک همراه دیگری هم داشت که همراهش بود. آقای پور جعفری. باید از ایشان بگویم، چون بدون پدرم آب نمی‌خورد. بدون پدرم غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در کنار پدرم به آرامش رسید.

دختر سردار سلیمانی در پایان بیانات خود تصریح کرد: همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران، امت مقاومت و آزادی خواهان جهان جای دارد. در پایان با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می‌دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می‌خورد زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

دختر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیارد. پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود.