به گزارش پایگاه خبری نشان :

مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی امروز ۱۶ دی ماه در تهران برگزار شد. در این مراسم که با حضور میلیونی مردم تهران و شهر‌های مختلف ایران  به همراه مسئولین بلند پایه نظام و  اعضاء هیئت دولت از جمله وزیر ارتباطات و همسرش برگزار شد ابتدا رهبر انقلاب بر پیکر این شهید بزرگوار نماز خواندند و سپس مراسم تشییع با پیکر سردار سلیمانی آغاز شد.

وزیر ارتباطات و همسرش در مراسم تشییع سردار سلیمانی

علاوه بر مردم انقلابی تهران و شهر‌های مختلف ایران، مقامات و مسئولان لشکری و کشوری نیز حضور داشتند. یکی از مسئولانی که به همراه خانواده در این مراسم حضور یافت محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. جهرمی به همراه همسر و فرزندش در این مراسم شرکت کرد که تصویری مربوط به حضور او در این مراسم را مشاهده می‌کنید.

وزیر-ارتباطات-و-همسرش-2

همسر آذری جهرمی کیست؟

جهرمی در روایت نحوه ازدواج خود عنوان کرده است: «سال ۸۳ با فروش یک سیم کارت و یک گوشی توانستم ازدواج کنم. حلقه ای که برای همسرم خریدم ۱۱۰ هزار تومان بود. آینه و شمعدان؛ اندکی لباس از هزینه‌های اولیه ازدواج ما بود. جشن ازدواج ما در سالن تلاش وزارت رفاه برگزار شد و در نهایت کل هزینه‌های ازدواج ما یک میلیون و نیم بود. سال ۹۸ وزیر ارتباطات به همراه همسرش هفدهمین سالگرد ازدواجشان را در کافه تهرون در کنار هم جشن کوچک دو نفره‌ای گرفتند که جهرمی عکسش را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. در رابطه با شغل همسر آذری جهرمی صحبت‌های متفاوتی در جریان است اما اطلاعات دقیق و درستی از جزییات شغل همسر محمد جواد آذری جهرمی در دسترس نیست.

وزیر ارتباطات و همسرش

وزیر ارتباطات و همسرش حاصل ازدواج ۱۷ ساله آذری جهرمی سه فرزند پسر است. نام فرزندان آذری جهرمی سینا، محمد و علی است. جهرمی تلاش کرده رویه جدید از زندگی سیاست مردان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و با هشتگ با خانواده عکس هایی مربوط به خانواده خود را به اشتراک می‌گذارد. در تلاش است نشان دهد یک دولتمرد نیز می‌توانند همانند سایر افراد زندگی معمولی و پر چالشی را در کنار خانواده‎‌اش تجربه کند.