به گزارش پایگاه خبری نشان :

شب گذشته بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است با تیپ و ظاهری متفاوت در اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ ردخون» حاضر شد. ظاهر متفاوت این هنرپیشه واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. بهنوش طباطبایی دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از قضاوت‌های ناجوانمردانه مردم درباره یکدیگر گلایه کرد و در این خصوص نوشت:

«از زمانى که فیلمنامه (ماجراى نیمروز رد خون) را میخواندم تا روزهاى فیلمبردارى که با درد کاراکترهاى فیلم همه ما درد می‌کشیدیم، تا روزهاى جشنواره، تا اعلام نامم به عنوان کاندیداى نقش اول زن و تا امروز که سعى میکنم به اندازه لطف مردم آراسته و مشتاق خودم را به سینماها برسانم تا فیلم را کنارشان ببینم. همواره به این اندیشیده‌ام که این همه بحران که از سر گذراندیم، این همه خون و جان و تن نازنین که رفت تا ما در شأن نام یک انسان ایرانى زندگى کنیم چه به ما آموخت؟

همه می‌دانیم که آنها که از همه چیزشان گذشتند و رفتند با این آرزو راهى ملکوت شدند که نسلهاى بعدى این سرزمین در کنار هم در صلح و آرامش وصفا زندگى کنند...اما...!

باید با خودمان رو در بایستى را کنار بگذاریم. واى که گمشده من و تو امروز همان صلح، آرامش و صفا و صداقت است که پاک‌ترین جوان‌هاى این مرز و بوم برایش جان دادند...

اصلا انگار که آفتاب هر روز صبح با خودش براى ما عصبانیت، کینه مى آورد! ما چرا... ما کِى اینطور شدیم؟

ما یعنى خود ما مردم! ما چرا جاى هم تصمیم می‌گیریم؟ ما چرا فکر می‌کنیم همه باید مثل ما باشند؟ ما چرا فکر می‌کنیم جاى خداوند نشسته‌ایم؟ ما چرا فکر می‌کنیم همه باید در خدمت ما باشند؟ و واى اگر نباشند و قدرتکى در اختیار ما باشد....! اصلا ما چرا قاضى شده‌ایم؟ تلفن‌هایمان را دست می‌گیریم بعد از یک وعده غذاى چرب دراز می‌کشیم و به عنوان دسر قضاوت می‌کنیم و حکم می‌کنیم و مجازات می‌کنیم و رسوا می‌کنیم و آبرو می‌بریم و دلمان را خنک می‌کنیم! ما چرا اینطور شدیم...؟ قرارمان این نبود...کاش آرام بگیریم.کاش یک روز را معلوم کنند تا فقط سکوت کنیم و مثل بچه‌هاى خاطى مهد کودک به کارهاى بدمان در تمام این سال‌ها فکر کنیم...واى خدایا...

ما چقدر باید از تو طلب عفو کنیم و از بندگانت حلالیت بطلبیم....

k67U3Aa9LGiD

گفتنی است؛ از شب گذشته پس از برگزاری مراسم اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ ردخون» ، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که به قیاس پوشش متفاوت این هنرپیشه در دو شهر تهران و مشهد پرداخته بود. گویا علت گلایه این هنرپیشه از مردم هم به خاطر واکنش‌ها و انتقادات آنها نسبت به پوشش و آرایش متفاوت او بوده است.

VhH54m67KO89

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان