به گزارش پایگاه خبری نشان :

از میان کشته شدگان حادثه سقوط هواپیما اوکراینی که امروز جانشان را از دست دادند زوجی نابغه از دانشگاه شریف بودند که چند روز قبل از این حادثه تلخ مراسم عروسی خود را برگزار کرده اند. در ادامه نیک صالحی ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان جزئیات بیشتر را گرداوری کرده است که مشاهده می کنید.

زوج نابغه در حادثه سقوط هواپیما اوکراینی

پونه گرجی و آرش پورضرابی ، فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف ، که سه روز پیش مراسم عقدشان برگزار شده بود در این سانحه جان باختند.

گفتنی است در میان مسافرین بوئینگ سقوط کرده نام سه گرگانی نیز به چشم می خورد. دکتر سیاوش مقصودلو، دکتر آزاده کاوه به همراه دخترشان پریا نیز از دیگر قربانیان این سانحه هوایی بودند.

آرش پورضرابی مدال طلای المپیاد کامپیوتر و پونه گرجی ورودی کامپیوتر شریف بود و این عکس مال برای جمعه گذشته است که مراسم عروسی شون بود. اینا فقط دو نفر از جان باختگان سقوط هواپیما اوکراین بودند.

مراجعه خانواده‌ جانباختگان سقوط هواپیما اوکراینی به پزشکی قانونی

به گزارش روز چهارشنبه سازمان پزشکی قانونی، به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین، تیمی از همکاران کارشناس پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند و تیم های تشخیص هویت استان تهران نیز به حالت آماده باش درآمدند.

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط پیکرها و نیاز بخش عمده ای از اجساد به انجام آزمایش های تشخیص ژنتیک، تمهیدات لازم پیش بینی شده و امید است با تلاش شبانه روزی همکاران در اولین فرصت ممکن، هویت این عزیزان‌مشخص شود.

زوج-نابغه-در-سقوط-هواپیما-اوکراینی-600x338

پونه گرجی و آرش پورضرابی

سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان درگذشتگان این حادثه، از بستگان درجه یک آنها درخواست می کند تا با اوراق هویتی خود و درگذشته شان برای انجام آزمایشات «دی ان ای» به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند و از مراجعه به تهران اجتناب کنند.

خانواده های ساکن تهران نیز می توانند با اوراق هویتی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در منطقه کهریزک مراجعه کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

رکنا , ایرنا