به گزارش پایگاه خبری نشان :

روغن خراطین از سالهای دور در طب سنتی آسیا و اروپا ،به عنوان بهترین روش درمان طبیعی برای بزرگ کردن سایز اندام های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گرفت. در طب سنتی از روغن خراطین به عنوان جایگزینی مناسب برای تمام کرم های شیمیایی ، بوتاکس و جراحی در جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می شود. لذا اغلب خانمها برای افزایش سایز اندام خود مانند :لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و .... روغن خراطین را استفاده می کنند و آقایان نیز بیشتر برای افزایش سایز آلت تناسلی به سراغ این روغن طبیعی می روند.

 

روغن خراطین اصل ، غلیظ و دارای بوی نامطبوعی است که با انواع پوستها سازگاری دارد و خیلی راحت جذب پوست می شود.

ترکیبات روغن خراطین

  • الانتئین
  • پروتیین
  • کلاژن
  • امگا 3 و 6 و 9
  • گلیس
  • ویتامین E

خواص روغن خراطین

از بین بردن خط لبخند و خط اخم و پیشانی

یکی از کاربردهای مهم و اصلی روغن خراطین ، کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم ، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. همچنین با ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست موجب لطافت و نرمی فوق العاده نیز می شو. روغن خراطین که یکی از کرهای گرانقیمت در جهان است در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوست نیز تاثیر دارد.

افزایش حجم و سایز سینه :

روشهای مختلفی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد مانند جراحی که روشی پر هزینه و البته خطرناکی است. استفاده از حجم دهنده ها که تاثیر بسیاری دارند مانند کرم ها و ژل های حجم دهنده. ترکیبات شیمیایی موجود در این کرم و ژل ها دارای عوارض بسیاری همچون سیاه و لکه دار شدن پوست ، سوزش و خارش های طولانی مدت می باشد. اما روغن خراطین با تاثیر بیشتر دارای عوارض بسیار کمتری است.

حجیم شدن گونه

امروزه با تزریق ژل و بوتاکس و کذاشتن پروتز سعی در حجیم کردن گونه ها می شود که عوارض مختلفی همچون تورم ،کبودی و التهاب سلولی را دارد. این نوع روشها در نظر بسیاری از متخصصان جراحی مردود اعلام شده است.

روغن خراطین طبیعی می تواند حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و یا چهل روزه ، اندازه متناسب و دلخواه شما را به وجود بیاورد.

پر حجم کردن لب

داشتن لب های نازک و باریک در آرایش های امروزی مورد پسند واقع نمی باشد و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره افراد نمایان کند.روش های مورد استفاده اغلب خانمها ، استفاده از ژل و پروتز است که علاوه بر هزینه های بالا ، عوارض جبران ناپذیری نیز به همراه دارد.

روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز خود در افزایش حجم می تواند گزینه مناسبی برای حجیم کردن و تغییر سایز لبها باشد. برای دست یابی به اندازه دلخواه کافیست از این روغن به مدت یک ماه در طول روز استفاده کرد.

حجم دادن موضعی به عضلات ورزشکاران

اغلب ورزشکاران برای پرورش اندام خود جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص از روغن خراطین استفاده می کنند که عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را در پی نخواهد داشت.

تغییر سایز آلت جنسی آقایان :

هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ، اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از 20 سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

  • افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی
  • رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنسی شما
  • کاهش خمیدگی آلت
  • ارضایی قوی تر و لذت بخش تر
  • افزایش اعتماد بنفس
  • افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
  • افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

آرامش روحی و روانی بیشتر

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی، کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و ...استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2 تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود.

کمک به تقویت و رشد موها

روغن خراطین علاوه بر تقویت و کمک به رشد موها موجب شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

 

افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ دادن روغن خراطین روی موضع عضلات موجب افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر می شود و در نتیجه عضلات با سرعت بیشتری حجیمم تر می شوند. از سوی دیگر به دلیل خواص افزایش گردش خون در ماساژ درمانی برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

نحوه ی استفاده از روغن خراطین :

در پاسخ به سوالات شما کاربران از بخش سلامت نمناک باید بگوییم که نحوه کار با روغن خراطین بسیار ساده است. قبل از مصرف باید پوست ناحیه مورد نظر را شستشو دهید ، پس از خشک کردن به مدت 1 دقیقه با انگشتان خود به آرامی ماساژ دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. با افزودن چند قطره روغن خراطین روی پوست ، به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید.سپس پارچه ‌ای را با آب سرد خیس کرده روی عضو مورد نظر بگذارید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این عمل را حداقل روزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید.

روغن خراطین برای چاقی صورت

برای چاق کردن موضعی صورت می توان هم از روغن خراطین و هم از روغن زالو استفاده کرد. روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو با روشی یکسان تهیه می گردد.

مواد لازم برای تهیه روغن خراطین

برای تهیه هر 60 سی سی روغن خالص خراطین به 10 عدد کرم خاکی و جهت تهیه روغن زالو برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو نیاز است. در تهیه هر دو نوع روغن باید از 60 سی سی روغن کنجد نیز استفاده کرد.

روشهای تهیه روغن خراطین یا روغن زالو :

روش اول :

زالو یا کرم خاکی بکوبید تا پودر شود، سپس پودر به دست آمده را در روغن کنجد و قدری آب بریزد و در بالای آتش یا روی سماور قرار دهید تا پس از جوشیدن ، مقداری از آب و روغن آن بخار شود. در نهایت میاع را از صافی رد کرده و تفاله آن را دور بریزید.

روش دوم

کرم خاکی (خراطین) یا زالو خشک شده را نیمه بکوبید و در روغن کنجد بریزید ، سپس به مدت 15 روز در معرض نور خورشید قرار دهید.در نهایت از صافی رد کرده و تفاله آن را دور ریزید.

روش سوم

خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزید و در زیر نور آفتاب قرار دهید. پس از 15 روز، روغن را از صافی رد کنند.

دوره مصرف روغن زالو یا روغن خراطین برای پوست :

برای چاقی صورت توسط روغن خراطین و زالو معمولا متناسب با صورت فرد معمولا بین 15 الی30 روز متغیر است .البته دوره استفاده معمولا تا رسیدن به نتیجه دلخواه میتواند ادامه داشته باشد.

عوارض مصرف روغن خراطین یا روغن زالو برای پوست :

روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی ندارد .فقط افرادی که صورت چرب و دارای جوش می باشند بعد از 2 ساعت باید صورت خود را شستشو دهند.

شرایط نگهداری روغن خراطین :

روغن خراطین به سرما و گرما حساس است و باید در دمای متعادل 15 الی 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

نکات مهم در مورد روغن خراطین :

استعمال طولانی مدت این روغن موجب افزایش سایز و حجم بافت مورد نظر میشود.

مصرف خوراکی دارو ممنوع است.

منبع: نمناک