به گزارش پایگاه خبری نشان :

به حرکت درآمدن ناگهانی خودرو در یکی از جاده های خاکی در ارتفاعات شمال تهران موجب گرفتار شدن راننده در زیر خودرواش شد.

یکی از شهروندان که از آن حوالی درحال عبور بوده، با مشاهده ی این حادثه، با توجه به عدم آنتن دهی تلفن همراه دراین محدوده، سریعا به پائین کوه رفته و طی تماس تلفنی با سامانه 125، وقوع این حادثه را به آتش نشانی اطلاع داده و در خواست کمک فوری کرد.

xRMe7gL8dZa6

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت این خبردر ساعت 09:40 دقیقه صبح دیروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 124 و گروه امداد و نجات 3 را به محل حادثه روانه کرد که نیروهای آتش نشانی با راهنمایی شخص تماس گیرنده به سرعت خودرا به محل حادثه در ارتفاعات بالای سعادت آباد، جاده معدن رسانده و عملیات نجات را آغاز کردند.

داوود علیاری رییس ایستگاه 124 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: بنا به اظهار یکی از شاهدان، راننده خودرو سواری پرشیا در کنار خودرواش ایستاده بود که ناگهان خودرو به سمت پایین جاده به حرکت درآمد.

وی ادامه داد: راننده که مرد مسنی بود با دیدن این صحنه به جلو ی خودرو رفت و تلاش کرد که آن را متوقف کند ولی دراین کار موفق نشد و ناگهان به زیر خودرو رفت و گرفتار شد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به ایمن سازی محل پرداخته و مرد راننده را با رعایت کلیه نکات ایمنی از زیر خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است علت وقوع این حادثه از سوی نیروی انتظامی در دست بررسی است/ حادثه 24