به گزارش پایگاه خبری نشان :

از دیرباز دستیابی به فرمول اکسیر جوانی شاید یکی از مهم‌ترین آرزوهای بشر بوده است. این روزها، اکسیر جوانی که نمی‌توان گفت، اما راه‌هایی برای برگرداندن طراوت و جوانی چهره شناخته شده است.

اگر دوست دارید داشتن ظاهر جوان‌تری را تجربه کنید، دیگر لازم نیست مثل سابق، به جراحی‌های سنگین و پر از عوارض تن دهید. لیفت با نخ یکی از ساده‌ترین و کم‌خطرترین روش‌هایی است که می‌تواند شما را به آرزوی داشتن پوستی صاف، شفاف و جوان برساند. نخ‌های مورد استفاده در این روش، می‌توانند به سرعت خط گردن و فک را محکم کرده و چین و چروک‌های روی پوست را از بین ببرند. استفاده از روش بدون جراحی و ارزان لیفت با نخ دارای چندین مزیت است که در ادامه‌ی این مقاله، تعدادی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. یکی از مراکز زیبایی که این روش را انجام میدهند بخش لیفت با نخ آرمان الهیه میباشد.

استحکام فوری

نخ‌های استفاده شده در لیفت با نخ داخل پوست شما قرار داده شده و ظاهر زیبایی به پوست افتاده‌ی شما می‌دهند. به محض انجام عمل لیفت با نخ می‌توانید نتایج حاصل از آن را روی پوست خود مشاهده کنید. با این حال نتایح کامل، طی 2 تا 4 هفته پس از انجام عمل قابل مشاهده خواهند بود. تورم و بی‌حسی پس از درمان، عمده‌ترین دلیلی است که نتایج آن را پنهان می‌کند. اما به محض از بین رفتن کبودی و تورم، می‌توانید پوست کامل و جوان‌تری را روی صورت خود مشاهده کنید. دیگر سایت های خارجی لیفت با نخ اینجا گرد آوری شده است.

تأثیر لیفت با نخ بر ترمیم کلاژن

نخ‌های داخل پوست، به احیای کلاژن از دست رفته در پوست کمک می‌کنند. کلاژن پروتئینی است که موجب استحکام و سفتی پوست شده و با از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز، باعث ایجاد خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست می‌شود.

درمان سالم و ایمن

مکانیسم نفوذ نخ به داخل پوست، شاید به نظر وحشتناک برسد اما کاملاً بی‌خطر و سالم است.

استفاده از نخ‌های قابل جذب

نخ‌هایی که به طور معمول در درمان لیفت با نخ استفاده می‌شوند، کاملاً قابل جذب هستند. این نخ‌ها بعد از این‌که به داخل پوست وارد شدند، بسته به نوع نخ به کار رفته و شرایط پوست، طی 2 تا 4 هفته جذب می‌شوند.

1mvSmHFsZlyJ

فرآیند سریع

استفاده از نخ در لیفت صورت با نخ روشی آسان و سریع است. این کار برای یک پزشک متخصص و حرفه‌ای، به زمان بسیار کوتاهی برای انجام نیاز دارد. حداکثر زمان ذکر شده به ندرت به یک ساعت می‌رسد. در اغلب موارد کل پروسه‌ی درمان 25 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. این امر بیشتر به دلیل استفاده از نخ‌های قابل جذب رخ می‌دهد. این نخ‌ها حاوی اسید پلی- ال- لاکتیک (PLLA) هستند که به مرور زمان توسط بدن شکسته می‌شود. طی عمل لیفت با نخ این نخ‌ها در نقاط خاصی از صورت ثابت شده و سپس به سمت بالا کشیده می‌شوند تا بلافاصله و به سرعت، پوست را بلند کنند. درواقع با توجه به این‌که برای انجام این عمل از بی‌هوشی استفاده نمی‌شود، شما می‌تواند نتایج آن را حتی در حین انجام نیز مشاهده کنید. کلینیک پوست آرمان الهیه

بهبودی آسان در لیفت با نخ

عوارض لیفت با نخ به راحتی بهبود می‌یابند. شاید در ابتدا بعضی از بیماران متوجه برخی اثرات کبودی روی پوست خود شوند، اما این علائم با گذشت چند روز، بدون نیاز به مداخله‌ی خاصی از بین می‌روند.

نتایج ماندگار

مدت زمان ماندگاری این درمان بسیار طولانی است. برخلاف سایر روش‌های زیبایی که آثارشان 9 تا 12 ماه بیشتر طول نمی‌کشد، نتایج به دست آمده از درمان لیفت با نخ بیش از 24 ماه و حتی در مواردی بیش از 2 سال تداوم خواهد داشت.

دوره‌ی نقاهت کوتاه

یکی از مهم‌ترین مشکلات جانبی عمل‌های جراحی، طولانی بودن دوران مراقبت‌های پس از عمل است. تا پیش از این برای انجام عمل‌هایی مانند این، به یک دوره‌ی بهبودی در حدود یک ماه نیاز داشتید. اما این مسئله درمورد عمل لیفت با نخ صدق نمی‌کند. شما می‌توانید از این روش در زمان صرف ناهار خود استفاده کرده و بعد از ظهر به محل کار خود برگردید. البته باید آماده‌ی پاسخ دادن به سؤالات همکاران راجع به جوانی قابل توجه پوستتان باشید!

روشن شدن رنگ پوست

لیفت با نخ وضعیت پوست شما را بهبود می‌بخشد و جلوه‌ای درخشان‌تر به چهره‌ی شما می‌دهد. این روش درمانی به دلیل اثر لیفتینگ، باعث جوان‌سازی پوست شده و درنتیجه خطوط چهره را مشخص‌تر و رنگ پوست را روشن‌تر و درخشان‌تر می‌‎کند.

ayvAAmPMnF0X

ساختن ظاهری طبیعی در لیفت با نخ

اگر نگران هستید پس از انجام لیفت با نخ حالت‌های چهره‌تان مصنوعی به نظر برسد، نگران نباشید. فقط یک درمان لیفت با نخ می‌تواند علائم ناخواسته‌ی پیری را بدون یک روند دردناک، تهاجمی یا با زمان بهبودی طولانی، معکوس کند. شما می‌توانید خط فک خود را محکم کنید، خطوط بینی را کاهش داده یا پوست اطراف ابرو و گونه‌ها را بلند کنید. هر تغییری که دوست داشته باشید می‌توانید با این روش ایجاد کنید و یک ظاهر جوان، اما طبیعی برای خود بسازید. دلیل این امر آن است که لیفت با نخ با تحریک تولید کلاژن، می‌تواند به طور طبیعی به پوست شما استحکام ببخشد.

کلام آخر

این‌ها فقط بخش کوچکی از مزایای استفاده از لیفت با نخ است. لیفت با نخ، یک روش درمانی ایمن و مؤثر است که کمتر از 60 دقیقه طول می‌کشد و به دلیل استفاده از بی‌حسی موضعی هیچ درد یا اذیتی هنگام انجام آن احساس نمی‌شود. از طرف دیگر عوارض لیفت با نخ نیز که در موارد نادری اتفاق می‌افتند، اغلب با مرور زمان و خود به خود رفع می‌شوند. بنابراین شاید بتوان گفت استفاده از این روش، مثل سرکشیدن یک جام از اکسیر جوانی است. وارد مطب پزشک شده و کمتر از یک ساعت بعد با ظاهری جوان و شاداب خارج می‌شوید./ تابناک