به گزارش پایگاه خبری نشان :

در یک آزمایشگاه اندونزیایی، دانشمندی خانم بعد از این که کروکودیلی از یک دیوار 8 فوتی بالا پرید و او را به دهان کشید, زنده زنده خورده شد. گفته می شود که یک محقق اندونزیایی زمانی که در آزمایشگاه محل کارش به یک کروکودیل غذا می داد، کروکودیل به او حمله می کند و وی را میخورد. گمان می رود که " دیزی توو" 44 ساله در حال پرتاب کردن گوشت به داخل استخر بود که کروکودیل 17 فوتی او را به داخل کشیده و زنده زنده خورده است.

 
جایی واقع در مرکز تحقیقاتی در سولاوسی شمالی در اندونزی، در فک کروکودیلی به نام مری، بقایای دیزی توو پیدا شد. اعتقاد بر این است که دیزی توو 44 ساله در حال پرتاب کردن گوشت به محفظه زندگی کروکودیل ها بوده است. چنانچه در این بخش از سرگرمی نمناک می خوانید مقامات باور دارند که مری کروکودیل روی پاهای عقب خود می ایستد و از دیوار 8 فوتی به بالا می پرد تا او را به درون استخر بکشد.
mgOkXja8153Q
 
 
کارکنان وحشت زده در این ساختمان, به نام آزمایشگاه یوسیکی cv, این کشف ترسناک را صبح روز بعد انجام دادند، زمانی که آنها متوجه " چیزی با شکل عجیب " در آب شدند. آنها کروکودیل را به همراه بقایای خانم توو روی یافتند.این خزندگان, که هر روز مرغ تازه, ماهی تن و گوشت می خورند, در گذشته به دیگر کروکودیل ها حمله کرده بودند, اما هیچ ترس و واهمه ای برای حمله به انسان وجود نداشت.
امدادگران در تلاش بودند تا جسد خانم توو را از بدن کورکودیل بازیابی کنند، که هر بار سعی بر بیرون آوردن جسد از آب داشتند، با خشونت کوبیده می شد. این کورکودیل ، امروز در شهر توموهون گرفته شده است و به یک کامیون تخت خوابی ارجاع داده شده تا توسط آزمایشات مختلف تایید شود که آیا او این شخص را خورده است یا خیر.دوستان خانم توو، دانشمند رهبر در آزمایشگاه، او را به عنوان یک «شخص آرام» که حیوانات را دوست داشت، توصیف کردند.
همکار خانم توو، آقای ارلینگ رومنگان آن لحظه وحشتناک کشف جسد را توصیف کرد. او گفت:وقتی به استخر کروکودیل نگاه کردیم، متوجه چیزی شناور در استخر شدیم و کنجکاو شدیم، که آن جسد دیزی بود .ما می ترسیدیم آن را لمس کنیم و فوراً این حادثه را به ایستگاه پلیس تومباریری گزارش کردیم.
 

CHFqrHjyk4MO

این امکان وجود دارد که کروکودیل از آن طرف بپرد ، شاید علتش این بوده است که کروکودیل هنوز سیر نشده بود. مری کروکودیل به مرکز نجات حیات وحش که در آن تست هایی روی شکمش انجام می شود, منتقل خواهد شد.پلیس گفت که آن ها سعی داشتند بعد از این حادثه مالک کورکودیل را ردیابی کنند.
اعتقاد بر این است که او یک بازرگان ژاپنی است که این تاسیسات تحقیقاتی را باز کرده است، که در زمان این حادثه در مرکز نبوده است.راسوین سیرایت، افسر پلیس توموهون گفت:" ما هنوز به دنبال مالک کورکودیل هستیم, علاوه بر آن, با مقامات منطقه هماهنگ شده ایم.
فکر می کنم مالکش باید این حادثه وحشتناک را بفهمد اما تا به حال نه او را دیده ایم و نه می دانیم کجاست. ما همچنین باید بدانیم که آیا او به لحاظ قانونی اجازه دارد کروکودیل ها و سایر آبزیان را در اینجا داشته باشد یا خیر. اگر مجوز نداشته باشد، بازداشت خواهد شد./ نمناک