به گزارش پایگاه خبری نشان :

فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی یکی از فیلم های بخش نگاه نو در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که با بازی بازیگران سرشناس تا چند روز دیگر به رقابت با دیگر آثار جشنواره امسال می پردازد.

 

امیر آقایی بازیگر فیلم شنای پروانه در نقشی متفاوت و عجیب در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت و صفحه رسمی این فیلم ویدئویی از بازی متفاوت او را به اشتراک گذاشت.

در ویدئوی منتشر شده در صفحه فیلم شنای پروانه آمده است:

رونمایی از نقشِ عجیب و متفاوتِ امیرآقایی در شنای پروانه.... ویدئویی غیرمتعارف از شنای پروانه نخستین فیلم سینمایی محمد کارت به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان منتشر شد.

در این فیلم که در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می شود، اغلب بازیگران نقش های متفاوت از آن چیزی که قبلا اجرا کرده اند را ایفا می کنند. امیر آقایی نیز با یک شخصیت گنده لات امروزی در محله ای جنوب شهری، نقش تازه ای را تجربه می کند. کاراکتری که در کارنامه این بازیگر وجه تمایز بسیار زیادی دارد.

agQ0c3ddIebI

فیلم شنای پروانه اولین تجربه محمد کارت در فیلمسازی است که در روز دوم جشنواره فجر یعنی 13 بهمن ماه در سانس اول در سینمای رسانه به نمایش در می آید.

htzRRcsX4Ewg

در خلاصه داستان فیلم شنای پروانه آمده است:

در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می کند....

بازیگران فیلم شنای پروانه عبارتند از :

جواد عزتی ، طناز طباطبایی ، پانته آ بهرام ، علی شادمان ، مه لقا باقری ، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نیلوفر شهفری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش می پردازند.

bQJ9T64KVObP

عوامل ساخت فیلم شنای پروانه عبارتند از:

کارگردان:محمد کارت، تهیه کننده:رسول صدرعاملی، نویسندگان:محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری،مدیر فیلمبرداری:سامان لطفیان، مدیرصدابرداری:مهدی صالح کرمانی، طراح گریم:عظیم فراین، طراح لباس:غزاله معتمد، طراح صحنه:سعید حسنلو و محمد کارت، مدیر تولید:سعید هاشمی، مدیر تدارکات:سجاد نوری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:ایمان توکلی، دستیاراول فیلمبردار:هومن خلیلی، منشی صحنه:سیمین آزادی، عکاس:فتاح ذی نوری، مستند پشت صحنه:محمد جواد گلزاری، استوری بورد:پوریا هادی زاده، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیگ، طراح تیتراژ و گرافیک:حامد بارئی طبری و...