به گزارش پایگاه خبری نشان :

 رئیس کلانتری 173 امین اباد از دستگیری فروشنده مواد مخدر در باقر شهر خبر داد و گفت: متهم ده کیلو و 500 گرم تریاک را در قابلمه غذا داخل یخچال نگهداری می کرد.

سرگرد "محمد یازرلو" درباره دستگیری فروشنده مواد مخدر گفت: مدت ها بود اخبار متعددی در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی حدودا 35 ساله در محله امین اباد به کلانتری واصل می شد که فردی با موتور سیکلت به محله امین اباد می آید و مواد مخدر می فروشد.

رئیس کلانتری 173 امین اباد بیان داشت: با وصول این اخبار تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای بررسی دقیق موضوع به محل های اشاره شده در اخبار مراجعه کردند و نخستین سرنخ ها را در رابطه با هویت این فرد و محل اختفاء وی به دست آوردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: با تایید صحت این خبر و به دست آمدن سرنخ های لازم پس از هماهنگی مقام قضائی ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و در یک عملیات شبانه فرد مورد نظر را در مخفیگاه خود در باقر شهر دستگیر در بازرسی از مخفیگاه این فرد یکی از موضوعاتی که خیلی جلب توجه می کرد، بوی نا مطبوعی بود که از داخل یخچال متساعد می شد و بررسی دقیق تر پلیس را می طلبید که ماموران در بررسی دقیق تر در داخل یک قابلمه که در یخچال بود مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

کلانتر محله امین آباد اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و توزین مواد کشف شده مشخص شد مقدار 10 کیلو 500 گرم مواد مخدر داخل این قابلمه بود.

وی گفت: متهم در اعترافاتش عنوان کرد، حدودا شش ماه است که به تهیه و توزیع مواد مخدر می پردازد.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل تحقیقات پلیسی، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./رکنا