به گزارش پایگاه خبری نشان :

وزن بسیار بالا و البته خطرناک پسربچه ی اندونزیایی یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی بود ، سوژه ای نگران کننده برای خانواده ی او که نمی توانستند کاری برای نجات جان فرزندشان انجام دهند ولی بالاخره اراده ی او موجب تغییراتی امیدوارکننده در وضعیت جسمی اش شد. 

 

RSsXCZoFD1di

 

xxIGlmNeQHEJ

 

عکس آریا 192 کیلویی چاق ترین پسر دنیا قبل و بعد از کاهش وزن باورنکردنی اش در دو سال

کاهش وزن 76کیلوگرمی چاق ترین پسر دنیا

"آریا پیرمانا" که در سن 10 سالگی بیش از 190 کیلوگرم وزن داشت ، وزنی بسیار بالاتر از حد معمول حتی برای یک انسان بالغ که وضعیت او را به شدت وخیم کرده بود ، وخامتی که در تصاویر این بخش از سرگرمی نمناک به وضوح دیده می شود.

بعد از بدتر شدن شرایط جسمی و حرکتی او و از طرفی ناتوانی خانواده اش برای تامین هزینه های جراحی لاغری بالاخره او را مجبور به آغاز راه کاهش وزن کرد راهی که باید او با فعالیت های سالم و ورزش سپری می نمود . 10 سالگی اش دوران خیلی سختی بود و به دلیل اضافه وزن خطرناکش دیگر راه رفتن هم برایش غیرممکن شده بود و دیگر هیچ لباسی متناسب سایزش در فروشگاه ها وجود نداشت ، هیچ کلاس و مدرسه ای نمی رفت چرا که قادر به راه رفتن و حرکت طبیعی نبود ؛ تنها کاری که او می توانست انجام دهد بازی با گوشی موبایل و دیگر بازی های کامپیوتری بود تا اینکه روزی او و خانواده اش تصمیم گرفتند برای حل این مشکل جدی راهی را آغاز کنند برای همین به یک متخصص تغذیه مراجعه کردند تا به طور اصولی چاقی او درمان شود .

4LIWte1zIYuq

وضعیت چاق ترین پسر دنیا بعد از 76 کیلو لاغر شدن

حالا 2 سال از آن روز می گذرد و "آریا" موفق به کاهش وزن 76 کیلوگرمی شده ، هرچند هنوز اضافه وزن قابل توجهی دارد اما وضعیت بسیار بهتر است و می تواند برخی از فعالیت های روزمره را انجام داده و حتی با دوستانش فوتبال بازی کند.