به گزارش پایگاه خبری نشان :

در اینترنت برخی اوقات ویدئو‌هایی مشاهده می‌شود که پرسش‌های فراوانی را برمی انگیزد. ویدئویی که دو مرد را حین موتورسواری در حال حمام کردن نشان می‌دهد از همین نوع ویدئو‌ها است. این اتفاق عجیب و باورنکردنی به تازگی در جنوب ویتنام رخ داده است.

در ویدئوی منتشر شده دو مرد موتورسوار در حالی که سر آن‌ها مملو از کف صابون است یک سطل پر از آب در بین آن‌ها دیده می‌شود. در حالی که یکی از آن‌ها مشغول راندن موتورسیکلت است، دیگری سطل کوچکی را پز از آب کرده و روی سر خود و راننده می‌پاشد. تمام این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که موتورسیکلت در یک جاده در حرکت است.  

gyFUUXQW7MrV

این ویدئو پس از انتشار در یک صفحه فیسبوک محلی تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار گسترده این ویدئو موجب شد تا مسئولان پلیس محلی با کمک شماره پلاک موتورسیکلت اقدام به شناسایی این دو مرد متخلف کنند. بنا به گزارش BBC و به اعلام پلیس محلی این دو فرد به علت عدم رعایت قوانین رانندگی و همچنین رفتار عجیب خود جریمه شدند.   پلیس در تحقیقات بیشتر خود دریافت که موتورسیکلت متعلق به این دو نفر نیست و آن‌ها آن را از فرد دیگری قرض گرفته بودند. پلیس ویتنام همچنین فردی را که موتورسیکلت خود را به این دو مرد کرایه داد جریمه کرده است./ باشگاه خبرنگاران