به گزارش پایگاه خبری نشان :

استاندار یزد با اشاره به برخی شایعات در خصوص شناسایی گردشگر چینی مبتلا به کرونا در یزد گفت: خوشبختانه هیچگونه نشانه ای از ویروس کرونا در یزد وجود نداشته و برخی اقدامات درمانی، جنبه احتیاطی دارد.

"محمدعلی طالبی" با بیان اینکه هرگونه موردی در این رابطه با سرعت و بی هیچ ملاحظه ای به اطلاع مردم خواهد رسید، اظهار داشت: اخیرا فرد گردشگر چینی مشکوک به ویروس کرونا به همراه یک گردشگر آلمانی برای انجام آزمایش‌های احتیاطی، بستری و تحت اقدامات لازم قرار گرفته اند که خوشبختانه هیچگونه نشانه ای از این بیماری در این دو گردشگر یافت نشد.

استاندار یزد افزود: این اقدام، نشان دهنده حساست بالای استان یزد نسبت به حوزه های درمانی و بهداشتی در خصوص ویروس کروناست .

وی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه نشانه ای از وجود ویروس کرونا در یزد گزارش نشده است، گفت: یزد به لحاظ جنبه های سلامتی گردشگران در شرایط نرمال و مناسبی قرار دارد و گردشگران می توانند با فراغت بال، با سفر به استان یزد، از جاذبه های مختلف گردشگری یزد دیدن نمایند.

استاندار یزد در پایان تاکید کرد: اخبار مربوط به حوزه های سلامت و درمان از حساسیت بالایی برخوردار است و هرگونه موردی در این رابطه با سرعت و بی واسطه و بی هیچ ملاحظه ای به اطلاع مردم خواهد رسید لذا شهروندان اخبار حوزه سلامت را صرفا از طریق مجاری رسمی پیگیری نمایند.

/ایلنا