به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل دیلی‌میل، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به طور متوسط ​​سالانه بیش از ۳۰ درصد از مواد غذایی خود را دور می‌ریزند.

این بررسی تأکید می‌کند، افرادی که رژیم غذایی سالم‌تری دنبال می‌کنند، بیش از سایر افراد دور ریز غذا دارند.

در این پژوهش زباله‌های غذایی ۴ هزار خانوار آمریکایی بررسی و درنهایت مشخص شده که آنها ۳۰ تا ۴۰ درصد مواد غذایی خود را هدر می‌دهند.

محققان در بررسی‌های خود همچنین دریافتند، افرادی که درآمد بیشتری دارند، بیشترین میزان اسراف در مواد غذایی را نیز شامل می‌شوند.

این بررسی به خوبی نشان داد، آنهایی که از لیست خرید استفاده می‌کنند کمترین میزان اسراف و دورریز مواد غذایی را دارند.

یک مطالعه جدید به تازگی اثبات کرده است که بسیاری از گردشگران هنگام بازدید از ایالات متحده به این نتیجه می‌رسند که آمریکایی‌ها «اسراف‌گر» هستند.

داده‌ها نشان می‌دهد که ارزش غذای تلف شده در آمریکا سالانه حدود ۲۴۰ میلیارد دلار است که ۱۸۶۶ دلار، ۳۰ تا ۴۰ درصد، برای هر خانواده است.

محققان همچنین دریافتند، افرادی که رژیم‌های غذایی سالم تری دارند بیشترین میزان از سایر افراد مواد غذایی را اسراف می‌کنند، زیرا میوه و سبزیجات بیشتری را نسبت به یک فرد معمولی خریداری می‌کنند.

ادوارد ژنیک، استاد اقتصاد کشاورزی در کالج علوم کشاورزی در ایالت پن، اظهار داشت: یافته‌های ما مطابق با مطالعات قبلی است که نشان داده است ۳۰ تا ۴۰ درصد از کل مواد غذایی در ایالات متحده به سطل زباله ریخته می‌شود و این بدان معناست که منابع مورد استفاده برای تولید غذا از جمله زمین، انرژی، آب و نیروی کار نیز هدر می‌روند. /فارس