به گزارش پایگاه خبری نشان :

به تازگی فایل صوتی عجیبی از امبر هرد بازیگر 33 ساله آمریکایی منتشر شده که در آن اعتراف کرده در طول 18 ماه زندگی با همسر سابقش جانی دپ، با وی بدرفتاری می‌کرده؛ اتفاقی که قضاوت‌های قبلی درباره زندگی این دو بازیگر هالیوود را تحت‌تأثیر قرار داده است.

hcYVbnV8qgU7

می‌دانید جانی دپ بازیگر 56 ساله هالیوود که حدود سه سال پیش از امبر هرد جدا شد، در این مدت به شدت درگیر مسائل حقوقی جدایی بود. او از سوی امبر هرد به موارد متعددی از خشونت خانگی متهم شد و اعتبار خود را در این میان ازدست‌رفته دید.

 این در حالی بود که امبر هرد در این فایل صوتی که به تازگی از سوی روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده، اعتراف‌های عجیبی درباره زندگی با جانی دپ داشته است. امبر هرد اعتراف کرده جانی دپ را کتک زده، مرتباً اجسامی را به سمت وی پرتاب کرده، روی صورت وی تف کرده، داروهای وی را پنهان کرده و حتی سیگارش را روی صورت او خاموش کرده است! شدیدترین مورد، پرتاب بطری شیشه‌ای شکسته به سمت وی بوده که باعث شده یک بند انگشت جانی دپ بریده شود و این بازیگر به بیمارستان انتقال پیدا کند! ظاهراً امبر هرد به جز خشونت زبانی که علیه همسرش به کار می‌برده، چندین بار به وی آسیب جسمی رسانده است. این در حالی است که امبر هرد بازیگر زن آمریکایی، مدت‌هاست فعال حقوق زنان است و عنوانی چون سفیر قربانیان خشونت خانگی را دارد!

سه سال جهنمی برای دپ

جانی دپ در سال‌های بعد از جدایی، تحت فشار شدیدی از سوی رسانه‌ها، فعالان فمینیست، همکارانش و استودیوهای هالیوود بوده است. اتهامات اثبات‌نشده امبر هرد به جانی دپ، در میانه خیزش جنبش‌های فمینیستی در 3-4 سال اخیر رخ داد و باعث شد بحث‌ها درباره زندگی و جدایی آن‌ها بیشتر از آن که جنبه زرد پیدا کند، به جمعیت‌های فمینیستی و جنبش‌های زنان مربوط شود.

دفاع این جریانات از طرف زن ماجرا، باعث شد صدای جانی دپ شنیده نشود و ماجرا یکسره به نفع امبر هرد تمام شود؛ تا جایی که کمپانی دیزنی، به طور رسمی جانی دپ را از سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» اخراج و اعلام کرد این مجموعه محبوب و پول‌ساز را بازسازی خواهد کرد. تحت‌تأثیر همین اتفاقات، عملاً جانی دپ اعتبار خود را از دست داد و در سال 2019، تنها برای بازی در یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت.

جانی دپ حدود یک سال پیش تلاش کرد ادعاهای امبر هرد را رد کند و حتی با شکایت در دادگاه، درخواستی مبنی بر دریافت 50 میلیون دلار غرامت به خاطر صدمات مادی و معنوی همسر سابقش کرد. در مقابل امبر هرد با شکایتی 300 صفحه‌ای، جانی دپ را «هیولا» خواند و خواستار برخورد دادگاه با وی شد!/ خراسان