به گزارش پایگاه خبری نشان :

بررسی عکس‌های مشترک مگان مارکل و کیت میدلتون نشان می‌دهد که نشریات انگلیسی تلاش دارند تا عکس‌هایی از این دو را منتشر کنند که این تصور را ایجاد کند که میان آن‌ها اختلاف وجود دارد.

به گزارش فرارو، نشریه اینسایدر در گفتگو با دو کارشناس سلطنتی، به بررسی تمام عکس‌های مشترک مگان مارکل، همسر شاهزاده هری و کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام پرداخت تا به این پرسش پاسخ دهد که آیا همانطور که مطبوعات انگلیس اصرار دارند، واقعا میان مگان و کیت اختلاف وجود دارد؟ در پاسخ به این پرسش عکس‌هایی در معرض نمایش قرار می‌گیرد که رسانه‌های انگلیس به ندرت علاقه‌ای به انتشار آن‌ها دارند.

عکسی از مگان مارکل و کیت میدلتون در مراسم «روز مشترک المنافع» در سال ۲۰۱۹ که یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. یک رویداد رسمی که به هیچ وجه در آغوش گرفتن در آن مرسوم نیست.

 
7lVl8ahNScCZ

«کریستین ماینزر»، کارشناس سلطنتی در خصوص این عکس به اینسایدر گفت: من مطمئنم وقتی که منتقدان به این عکس نگاه می‌کنند آن را یک آغوش ریاکارانه می‌دانند، اما من آن را یک برخورد دوستانه و مهربانانه می‌دانم.

با این حال، مشهورترین عکسی که از مگان و کیت در مراسم روز مشترک المنافع منتشر شد، صحنه‌ای دیگر را نشان می‌داد. تصویری که این دو فرد را به همراه همسران خود شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری و در یک موقعیت رسمی نشان می‌داد.

 
SPRRPe2gwcPP

این عکس از "Fab Four" در همان روز در مطبوعات منتشر شد و شایعاتی درباره اختلاف بین مارکل و میدلتون را به وجود آورد. «مارلین کوئینگ» در این خصوص به اینسایدر گفت که مطبوعات انگلیس تعمدا عکسی را انتخاب می‌کنند که این تصور را بوجود بیاورد که میان مارکل و میدلتون اختلاف وجود دارد در حالی که با نگاه کردن به عکس‌های بعدی متوجه می‌شویم که این گونه نیست.

عکسی از حضور کیت میدلتون و مگان مارکل در مسابقه تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹ که به ندرت توسط رسانه‌های انگلیس منتشر شد.

 
Axe3oqI05W8P

ماینزر می‌گوید در این عکس کاملا مشخص است که مگان به کیت ایمان دارد و کیت نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا توجه کامل خود را به آن چه مگان می‌گوید نشان دهد.

عکس دیگری از مگان و کیت در مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹ که مشخص می‌کند دو طرف قصد دارند تا لبخند خود را به دیگری نشان دهند.

 
t6YtgGTaKBeG

ماینزر می‌گوید که این تصویر از آن دست عکس‌هایی است که دوستان صمیمی در گوشی خود ذخیره می‌کنند، سرشار از گرمی و لبخند. لحظه‌ای مفرح در مکانی شاد. به نظر می‌رسد هر دو مجذوب یک دیگر شده اند.

عکس از سفر شخصی مشترک مگان و کیت برای تماشای بازی چوگان شاهزاده هری و شاهزاده ویلیام.

 
3XzM3LeKjpNx

ماینزر می‌گوید در این سفر که سال گذشته انجام گرفت، کیت میدلتون و مگان مارکل فرزندان خود را به یک سفر شخصی مشترک بردند تا به تماشای بازی چوگان پدرانشان بنشینند. عکس‌هایی که مطبوعات انگلیس از این سفر منتشر کردند کیت را نشان می‌داد که در حال بازی کردن با فرزندانش است. در طرف مقابل، مگان در حالی که فرزندش را در آغوش گرفته بود، به تنهایی در حال قدم زدن بود. اما عکس‌های دیگر این سفر چیز دیگری را نشان می‌دهد؛ آن‌ها در کنار یکدیگر هستند و کیت در حال خندیدن است. لوئیز، فرزند کیت دستش را به سوی مگان و فرزند کوچکش دراز کرده است. آن‌ها در حال سپری کردن اوقات خوشی در کنار یکدیگر هستند.

این در حالی است که عکس مشهور این سفر که رسانه‌های انگلیسی منتشر کردند، این گمان را به وجود می‌اورد که این دو توجهی به یکدیگر ندارند.

ct5mOylJswHy
 
عکسی از مگان مارکل و کیت میدلتون در مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۸ که به نظر می‌رسد خود را در برابر دیدگان یکدیگر قرار می‌دهند.
pS0Zb9y7xPE4
 

در این عکس کیت و مگان در حال پاسخ به طرفداران خود در جریان مسابقه ویمبلدون نشان می‌دهد و این گونه به نظر می‌رسد که این دو خود را در برابر دیدگان یکدیگر قرار می‌دهند. اما ماینزر می‌گوید که این تصور به هیچ وجه درست نیست چرا که هر دو با خوشحالی در حال ابراز محبت به طرفدارن خود هستند و این عمل کاملا غیر عمدی است. آن‌ها فقط کاری را می‌کنند که هر دو دوستی به طور طبیعی انجام می‌دهند.

عکس دیگری از مگان و کیت در مسابقه ویمبلدون ۲۰۱۸

 
DeIjq8aO4xcW

ماینزر می‌گوید: به این عکس در جریان همان مسابقه نگاه کنید. آیا این تصویر دو نفری است که با یکدیگر مشکل دارند؟ به چهره خندان کیت نگاه کنید و به چهره سراسر توجه مگان. به زبان بدن کیت و مگان در این عکس دقت کنید. این نمی‌تواند نشانه‌های وجود اختلاف میان این دو زن باشد.

مارلین کوئینگ در خصوص این عکس‌ها می‌گوید: ما به درستی از آنچه در درون خاندان سلطنتی و میان کیت و مگان رخ داده است، بی خبریم. ما واقعا نمی‌دانیم که در پشت پرده آیا این دو واقعا با یکدیگر صمیمی هستند یا خیر. اما اگر بخواهیم بر اساس عکس‌های موجود قضاوت کنیم، پاسخ آن چیزی نیست که اغلب رسانه‌های انگلیس سعی دارند نشان دهند. این رسانه‌ها عکس‌هایی از این دو نفر را منتشر می‌کنند که این تصور را ایجاد کند که کیت و مگان با هم دیگر مشکل دارند، اما عکس‌های دیگری از همان رخداد‌ها وجود دارد که خلاف این را ثابت می‌کنند. عکس‌هایی که نشان می‌دهد رابطه کیت و مگان همچون دو دوست صمیمی و دو عضو یک خانواده است. عکس‌هایی که رسانه‌های انگلیسی دوست ندارند دیگران آن را ببینند.