به گزارش پایگاه خبری نشان :

کمپین بچه‌های آفتاب صبح روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور هنرمندان کودک و نوجوان همچون پوران درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، مهران رجبی، بهنوش بختیاری، سید جواد هاشمی، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) و همچنین حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، حسن آقاکریمی تهیه کننده سینما و برخی از کارمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی چابهار فعالیت خود را آغاز کرد. 

مجید قناد و تیم هنرمندان همراهش به همراه حسین ریگی فیلمساز و جمعی دیگر از هنرمندان در استان سیستان و بلوچستان این کاروان را همراهی می کنند.

 

5338568

کاروان بچه‌های آفتاب برنامه های خود را در شهرهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان و شهر چابهار آغاز کرد تا دل کودکان این شهرها را برای لحظاتی شاد کند.

این کاروان به ابتکار و تلاش مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان و با همراهی بنیاد سینمایی فارابی، سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و همچنین با حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌های شادی همچون تئاتر، پخش فیلم و مسابقه را برای کودکان سیستان و بلوچستان برگزار می شود./خبرآنلاین