به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه "محسن معظمی گودرزی" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و پنجم خرداد ماه امسال پرونده‌ای با موضوع کیف قاپی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شاکی پرونده که خانم جوانی بود در خصوص سرقت رخ داده اظهار داشت، کیفم که حاوی گوشی تلفن همراه، پول نقد و مدارک بود توسط موتور سواری سرقت شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در تحقیقات میدانی در محل وقوع جرم، موفق شدند ساق کیف را که یکی از متهمان سابقه دار به نام امیر رضا ۳۰ ساله بود، شناسایی شدند.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد وی به جرم دیگری دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد. با هماهنگی قضائی امیر رضا در اختیار این پایگاه قرار گرفت و اعتراف کرد گوشی سرقتی و سایر اموال را به یکی دیگر از زندانیان به نام کریم فروخته است.

معظمی گودرزی گفت: در ادامه تحقیقات کریم نیز از زندان به پایگاه دوم منتقل شد و اظهار داشت گوشی را به همسرش هدیه کرده است.

وی افزود: با اعتراف صریح هر دو متهم گوشی سرقتی از همسر کریم تحویل و با هماهنگی قضائی به شاکی پرونده برگردانده شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هر دو متهم با دستور مقام قضائی با صدور محکومیت جدید روانه زندان شدند و خسارت وارد شده به شاکی از طرف متهمان جبران و به شاکی پرداخت شد./ باشگاه خبرنگاران